-
Meddelande borttaget
-
Svar på tråden September 2007
-
Ni har verkligen kommit långt i er planering. Jag försöker ta det ganska lugnt, är rädd att jag kommer hinna ändra mig tusen gånger innan jag verkligen kommer kunna beställa eller boka något! Men jag har börjat fila på tema och hur jag skulle vilja utforma vår "logga", det är ju rätt roligt!
-
Väntande > Vissa saker bara vet man hur man vill ha dem, andra är sådant som man får fila på ett tag och fundera och titta mycket. Dock har vi inte köpt något ännu så det går ju ändra ifall man vill!
Har ni tänkt er någon budget? -
Vår budget är ca: 40-50 000.
Jag har också hittat klänning, funderar dock på vad jag ska ha över om det blir kyligt på kvällen.
Har tänkt att ha mörklila/ljuslila tema. Med mycket lila syrener. -
_Aniara_ Kul! Vad är det för klänning du har tittat på? Jag har hittat två favoriter! :)
-
Vi har båda två ganska stora släkten och sedan vill man ju ha med en del kompisar på bröllopet, men jag hoppas vi kommer klara oss på cirka 80.000. Men vi har inte gjort upp någon budget ännu, det är svårt att uppskatta vad saker och ting kostar... det är tur att det är ett tag kvar!
Mörklila och vinrött är väldigt fina färger, tycker grönt och vitt är en snygg kombination... -
Sanasol_
Klänningen är nog bland det vackraste jag sett.. tänkte försöka få tag på likadan slöja o handskar som på bilden.. ryvärr säljs de inte i samma butik.
www.marinadesign.se/product_info.php&products_id=198 -
Vad kul! Mina förslag kan du se på groups.msn.com/sanasol/pictures
favoriterna är sincerity 3070 och dalia från st patrick. -
Dalia San Patrick är otroligt fin den tycker jag också om.
Vet du var man kan köpa San Patrick 2006 här i sverige?
själv är jag ute efter:
10900:-
www.bridefashion.dk/index.php&mid=48&start=3
12600:-
www.bridefashion.dk/index.php&mid=46&start=5
11400:-
www.bridefashion.dk/index.php&mid=48&start=7
De priserna är vad de skulle ha i halmstad -
undrar så klart vilka andra ställen man kan köpa på
-
det undrar jag med...!