-
Meddelande borttaget
-
Svar på tråden September 2007
-
Nyfiken brud
O det kan ju bli mer än bara romantiskt för er :) -
Hej hej brudar!
-
Sanasol_
Hej hej, hur går det för din planering idag då? -
Har inte planerat så mycket, men vi pratade endel om bröllopet igår jag och min sambo om hur vi vill ha det och så. Planen är väl att ha ca 50 gäster, men vi får väl se hur det blir! Ibland kan jag känna mig sugen på att gifta oss bara vi två, men samtidigt är det väl kul att fira tillsammans ed de som står en nära!! Hur har ni tänkt er?
-
Sanasol_
Hej hej -
Hej hej!! Vill ni gå till chatten??
-
Vi kontaktade kyrkan vi har tänkt oss, men tyvärr tar de inte emot bokningar förrän vid årsskiftet... och då tror jag bara att det är för kommande år (verkar som vi får vänta tills nästa årsskift med att boka kyrkan). Känns lite jobbigt då man vill veta datum för att boka lokal och annat. Hur var det för er?
-
Sanasol_
Gästantalet tycks öka hela tiden när man kommer på fler.. så vi är väl uppe i en 43 st. Antar att det kommer landa på 50.
Fick min katalog från romance.se med testpapper idag.. var roligt o bläddra i den. Har funderingar på att använda en av deras kort som inbjudningskort. Det har keltiska knutar, riktigt vackert.
Sen är ju deras servetter ett måste. Mörklila med våra namn o datum tryckta på. Tyckte inte priset var så farligt 186:- för 43 st middagsservetter. Det var ett överkommligt pris faktiskt. -
Kul kul, vi kommer göra alla trycksaker själva! Kommer bli så otroligt fint ifall jag får till det som jag tänkt mig. Vårt färgtema går i gammelrosa och ljusgrått och det kommer vara de färgerna som det mesta går igenom.
Vi har också tänkt beställa såna servetter, fast antagligen i ljusgrått eller rosa, vi får se! Blommor har jag kikat på, det är ju så roligt kommer att ha rosor i buketten!
Även klänningen är mer eller mindre bestämt, vi får bara hoppas att budgeten tillåter! OCh vigselringen förståss! :)
Väntande >> Vi fick boka kyrkan direkt, giftr oss 7 juli 07! -
Väntande
vi gifter oss 20 januari 2007 och får vänta med att boka kyrkan till februari 2006