-
Meddelande borttaget
-
Svar på tråden September 2007
-
Vem som är tärna är för mig helt självklart, den person jag känner som är mest lik mig själv och som jag själv alltid vill ha i mitt liv. Marsalk är inte bestämt ännu, han har väl två kandidater. Vem som ska vara toastmaster/madame är inte bestämt ännu, vi har inte hunnit prata om det så mycket. Hur tänker ni?
-
Bestman är nog helt klart om han vill ställa upp
Vi funderar fortfarande på toastmastrar, svårt att veta vilka som kan få till det bra.
Har några som vi har funderat på, men vi är lite rädda för att dom ska ta över hela festen då dom gillar att vara i centrum vääääldigt mkt.
Tärna har jag mina funderingar på
-
:) Jo, man vill ju att de ska vara väldigt lagom de som ska hålla i festen... svårt det där!
-
Hej!
Jag bor ju också i huvudstaden - måste man börja boka redan nu?? Vi som inte ens har bestämt vart vi vill vara...
Hur som helst, tärna blir väääldigt klurigt! Har tre stycken "bästa" kompisar så jag lurar på om jag skall ta ngn helt otippad:) Easy way out så att säga... Bestman blir lite enklare... -
Junibrud 2007
Om du ska gifta dig under dom populära månaderna som maj-september så kan det vara dags att boka nu, för dom bokas snabbt.
Vissa kyrkor får man inte boka förns 1 år innan så den kyrkan ni vill ha kanske inte tar emot er bokning förns juni 2006.
Däremot festlokaler, fotografer, smink, hår mm ska man vara snabb med att boka i tid.
-
Det var som tusan!! Får fundera lite på vart vi vill vara då...
-
:) Oj, man måste verkligen vara ute i tid under sommarmånaderna där nere! Själv gifter jag mig i Åre under juli, lågsäsong för Åre med andra ord!
-
Hej Welma och ni andra.
Sitter här också med min studentplånbok.
Har inte bestämt datum för bröllop ännu men sitter och tänker på just det med ekonomi.
Jag och min snubbe, vil verkligen inte snåla och jag vet att vi kommer att fixa mycket själva.
Men hur gör du för att kunna lägga undan som student? jag har knappt något över. -
Hej hej!
Jag pluggar också, men min sambo jobbar. Vi gifter oss den 7 juli 07, och jag lägger undan ca 2000 per månad och han ca 4-5000 kr. -
Nyfiken brud:
Vi planerar att gifta oss april-maj 2007 (exakt datum ej bestämt)
Om man bor i storstad (Stockholm) bör man boka lokal och kyrka nu??
Jag trodde vi kunde vänta nåt halvår och börja planera ca 1 år innan...