-
Meddelande borttaget
-
Svar på tråden September 2007
-
Jag skulle gärna boka redan, men jag vill inte stressa pojken... så det blir nog att vi anpassar oss till när det är ledigt.
Det borde ju inte vara uppbokat hela maj-juli om man ringer ett år innan?
Jag förstår att det känns kul för er! Har ni berättat för någon än? -
:) Nej, man tycker inte att det borde vara fullt varje helg och varje tid. Men det beror ju på vilken tid man vill ha också, vi tog vid klockan 15, det känns lagomt. Stressad? ni har ju bestämt att ni ska gifta er ju!! :)
Än så länge är det bara två vänner som vet om det... :) Nästa gång vi berättar blir det för föräldrarna! :) -
ja, han tycker att vi ska förlova oss ordentligt innan vi börjar planera på allvar.
-
ÄH, det är man ju redan! Med eller utan ring, men det blir ju inte riktigare med en än vad det är nu. För oss iaf.
-
Sanasol_
Vad kul att ni också har bokat kyrka nu
Det är så skönt att man har ått göra det så tidigt trots att det är ett bra tag dit.
känns lite lugnare så.
Vi ska också spana lokal, vet vilken vi ska kolla på ska bara få tid att åka dit.
-
:) Känns jättehärligt! M, nu är det lokalen kvar, som för er. :) Känner mig som i ett lyckorus... ska ut och gå med blivande mannen nu. Men vi hörs!! :)
-
Är det någon 07:a här??
-
Jag är här lite halvt, syr lite (inte brudklänning) samtidigt som jag tittar till datorn då och då.
-
Aha, vad är det du syr då?
-
Här är jag
har precis kommit hem efter en sväng ute i naturen.