• Meddelande borttaget
  • Svar på tråden September 2007
  • Sanasol

Hej hej!! Ska just till att ringa och boka kyrka och förhoppningsvis lokal.. återkommer!! :)

• Birgittabruden

Sanasol: så ni har bestämt var ni vill ha bröllopet? Hoppas kyrkan och lokalen är ledig!

• Sanasol

Kyrkan fick vi på precis den tiden vi ville, klockan 15.00. Å, vad skönt det känns nu! :) Hon som jobbade på församlingen tyckte att vi skulle avvakta med lokalen men vi får se hur vi gör. Ska kolla upp det lite mera... :)

• Birgittabruden

Om ni vet vilken lokal ni vill ha så är det väl lika bra att boka den så fort som möjligt, eller?

• Sanasol

Jo, men vi har ingen koll på lokaler där nere direkt. Har hört och fått lite tips från BT men väntar på mer info om dem. Ska också ringa lokaler som verkar passande och be dem maila bilder. :) Känns toppen spännande! :)

• Birgittabruden

Kul att börja boka lite! Vi ska vänta med att boka tills vi förlovar oss "på riktigt", men vi vet i alla fall vilken kyrka vi vill ha, och vi har ett par olika förslag på festlokal.

• Sanasol

Jamen, har man hittat det man vill ha och det dessutom verkar ganska populärt så gäller det att passa på! :) Lokalerna verkar det däremot inte så stor brist på för det byggs mycket nytt enligt hon jag pratade med på församlingen. :)

• Birgittabruden

Min karl tycker att det är lite tidigt att boka än, så det får nog vänta lite, men när det börjar närma sig ett år innan bröllopet, så tänker jag nog föreslå att vi ringer och bokar även om han inte har hunnit fria än. Vi är inte så noga med datumet, så vi kan anpassa oss lite efter när kyrkan är ledig.

• Sanasol

Äh, det är likabra att boka ifall man får. Det är ju inget att vara rädd för! Men är det inte så noga med datum så kanske man kan vänta ett tag... känns iaf jätteroligt att ha gjort det nu!! Kan inte riktigt fatta det...

Svar på tråden September 2007