• nillel­ycke
    Äldre 15 Aug 08:17
    2998 visningar
    21 svar
    21
    2998

    Text i vigselring

    Hej!

    Vi har skrivit bådas namn + datum i förlovningsringarna och funderar nu på vad vi ska skriva i min vigselring.
    Är det något som har något bra förslag: en kort text, namn plus något ord etc.?

  • Svar på tråden Text i vigselring
  • msbine
    Äldre 15 Aug 08:24
    #0

    Vi ska skriva "amor vincit omnia" i min vigselring. Det betyder "Kärleken övervinner allt".

  • msbine
    Äldre 15 Aug 08:24
    #0

    Vi ska skrivar "Amor vincit omnia" i min vigselring. Det betyder "Kärleken övervinner allt".

  • msbine
    Äldre 15 Aug 08:24
    #0

    Vi ska skrivar "Amor vincit omnia" i min vigselring. Det betyder "Kärleken övervinner allt".

  • nillel­ycke
    Äldre 15 Aug 10:06
    #0

    *puff puff*

  • Olsen
    Äldre 15 Aug 10:11
    #0

    Jag funderar på låta att gravera "Enhet - Evighet" i våra ringar... :)

  • Olsen
    Äldre 15 Aug 10:12
    #0

    Jag funderar på att låta gravera "Enhet - Evighet" i våra vigselringar... :)

  • Olsen
    Äldre 15 Aug 10:12
    #0

    Jag funderar på att låta gravera "Enhet - Evighet" i våra vigselringar... :)

  • Olsen
    Äldre 15 Aug 10:16
    #0

    Jag funderar på att låta gravera "Enhet - Evighet" i våra vigselringar... :)

  • msbine
    Äldre 15 Aug 10:17
    #0

    Var inte meningen att det skulle komma tre gånger, fick dock felmeddelande varje gång jag trycke på enter, så det bara blev så här

  • mulla
    Äldre 15 Aug 10:31
    #0

    I min vigselring står det N hjärta N och så datum...givetvis är det hjärtsymbolen...det står inte hjärta...
    Det fanns så lite plats kvar att gravera på när diamanterna kom ppl så det fick inte plats med hela namn...

Svar på tråden Text i vigselring