15 juli 2006
är det fler som ska gifta sig denna dag??
är det fler som ska gifta sig denna dag??
Loppan från Sthlm: Oj då är det så dyrt där...inte så kul.
Men som sagt..kolla på nätet!
Hejsan tjejer!
Tack för tipset om denna tråd
hade iofs hoppats att jag skulle få lite stöd i planerandet men jag blev lite stressad faktiskt, jösses vad ni har gjort mycket...
men då har ni ju mycket kunskap att komma med
är det någon som har bestämt vilken datum ni ska ha som osa ännu?
jag och min pojkvän har sedan förlovningen (15 juli-05:) varit helt öppna med att vi ska gifta oss nästa år, alltså vet de flesta redan om det och definitivt dom som jag verkligen vill ha med.
men det är ändå svårt att veta när man ska skicka inbjudningarna... det är ju mitt i sommaren, behöver man skicka ut dem innan mars?
tror ja osso ska gifta mig 15 juli vi har bara satt preliminärt datum än så länge så man har nåt slags riktmärke. Mars kanske e lite tidigt eller? osa brukar man väl ha kanske 1 månad innan sen kan man ju prata med restaurangen kanske hur pass flexibla de är...
jag menade inte att jag skulle ha osa i mars, jag menade att jag skulle skicka inbjudningarna då...
det är ju skönt att ha osa en tid innan den stora dagen så att man slipper sitta med bordsplaceringen in i det sista, fast ändringar i sista stund blir det väl ändå, men grunden...
jaja får se hur vi ska göra
Vi ska ha osa den 1 juni. Skickar ut inbjudningarna vid nyår..
OK då har alla gott om tid på sig att förbereda sig :)
är det vanligaste att man svarar ganska snart efter att man har fått inbjudan, eller brukar många vänta tills närmare osa?
jag har bara varit på överraskningsbröllop innan så jag har liksom ingen egen erfarenhet
Jag brukar svara en eller två veckor innan osa!
Ok så du förväntar dig egentligen inga svar förren till sommaren?
vera08: Nä det gör jag inte. Jag vill skicka ut inbjudningskorten snabbt pga semestrar och så.