• 15juli06

15 juli 2006

är det fler som ska gifta sig denna dag??

• Svar på tråden 15 juli 2006
  • pokerface

15juli06

Läste att du hade en ridgeback, det är min blivande mans drömhund. Är det eran första hund?

• 15juli06

Pokerface: det är vår första gemensamma hund. jag har haft hund innan. sen fick det bli paus tills barnen blivit lite större och vi skaffat hus.

• Puh76

När ska ni skicka ut inbjudningskort? Och när kommer ni att ha osa?

• Loppan från Sthlm

ja, nr ska man skicka ut inbjudan? nån gång i vinter kanske. har inte ens börjat tänka på hur inbjudan ska se ut. ojoj det är så mkt att fixa. vi har bokat lokal + kyrka + prel. bokat fotograf så det känns som läget e någolunda under kontroll. vi jobbar båda så mkt och bor inte ens i Sverige (men ska gifta oss i Sv) så vi hinner inte fixa så mkt just nu. hur ligger ni andra till i planeringen?

• Puh76

Loppan från Sthlm: Var bor ni nånstans?

• Loppan från Sthlm

vi bor i Belgien och här är det helt hopplöst att få ngt gjort. igår kollade jag på klänningar för första gången. hittade en endaste som jag tyckte var någorlunda ok och den kostade ca 15.000 - helt otänkbart! får nog bli att leta klänning i Sv ändå

• 15juli06

loppan: leta på nätet istället och beställ, det ska jag göra. är halva priset! ska prova klänningarna först och kolla storlek. ska och prova i någon affär som marknadsför märket jag vill ha!

Svar på tråden 15 juli 2006