• 15juli06

15 juli 2006

är det fler som ska gifta sig denna dag??

• Svar på tråden 15 juli 2006
  • 15juli06

puh76: vilken fin klänning!!!

du har det mesta klart för dig. din bukett är väldigt vacker och kommer passa perfekt med din klänning. jag har inte bestämt bukett ännu.

har hittat mina klänningar på nätet den första för 400 dollar med frakt, den andra för 679 dollar, men jag tror den kommer gå ner lite i pris när den nya kollektionen för 06 kommer ut. men jag har inte bestämt vilken jag vill ha ska ut och kolla lite i affärer senare om de har dem eller fler bilder på dem. eller har man tur kanske jag hittar dem begagnade.

jag ska inte ha några tärnor, vi ska ha våra barn som näbbar istället och en best man, vi tyckte det räckte.

vilken gullig hund du har vi har en ridgeback, han är 10 månader!

Var hos min bror i malmö för några veckor sedan vilket paradis ni har på "fritiden" nemo (vår hund) trodde nog han kommit till himlen!! vi har inget sådant här tyvärr

• Puh76

15juli06: Jag har tittat runt efter andra klänningar men ingen har varit nåt som säger wow. Jag ska få den uppsydd.

Ja vi har väldigt fina parker och fält här men tyvärr så utnyttjar man det inte så mycket.

Har du msn?

• 15juli06

hej hej!

Puh76:har varit nergrävd i mina böcker ett par dagar, men nu får det vara lite paus. jag har msn, mariaR@myownemail.com
    ska du maila så funkar den mailen inte men du kan få min riktiga sen..

• Puh76

15juli06: Nu har jag lagt till dig i min msn!

• Loppan från Sthlm

hej!
    jag gifter mig också 15 juli 2006. tjoho! hoppas att det blir så iaf. ska kolla på lokal och kyrka på fredag. min fästman friade för 2 veckor sen så vi har inte kommit så långt i planeringen än. men får man bara lokal + kyrka bokad så känner jag mig lugn.

• Puh76

Loppan från Sthlm: Kul...grattis!

Svar på tråden 15 juli 2006