• 15juli06

15 juli 2006

är det fler som ska gifta sig denna dag??

• Svar på tråden 15 juli 2006
  • 15juli06

sett i andra trådar att det är några stycken. kul att kunda byta ideer mm

• Puh76

Har alla kommit lika långt i planeringen som 15juli06!!!!!

• 15juli06

jag är inte så långt i planeringen, jämfört med mång andra här på bt!jag har bara tagit de viktiga trådarna så det inte står och faller på att man missar tex lokal och får byta datum. sen vill vi ha vissa speciella grejor som tex fotografen.

• Puh76

15juli06: Ok..känns bara som man ligger efter lite, även om det är gott om tid.

Vi har bokat kyrka, lokal. Köpt klänning till tärnan, slöja och tiara.
    Bestämt vilka inbjudningskort vi ska ha.

• 15juli06

se där är du längre än mig har inte köpt klänning....
    inga inbjudningskort ännu
    :)
    jag pluggar nu så det mesta bestämde vi under sommaren, nu hinner jag inte så mycket, kollar lite trådar här för ideer mm

• Puh76

15juli06: Ja jag har kommit en bit på väg.
    Jag har valt klänning med men den måste sys upp.

När ska ni skicka ut inbjudningarna?

• 15juli06

vi hade nog tänkt att göra det i mars ca tror jag. de flesta vet att vi ska gifta oss, "ryktet har gått på stan". nej skämt och sido, vi har talat om det för våra vänner men vi kommer ha ungefär 100 gäster och alla vet väl inte om att de blir bjudna ännu. typ gäster lite längre bort som man inte pratar med så ofta.

var i svearike bor du Puh76?

• Puh76

15juli06: Ok..ja vi tänkte skicka de mellan jul och nyår. Med tanke på semesterplanering och så!

Jag bor i Malmö!

• 15juli06

Trevligt med en skånepingla! jag bor i helsingborg men det har du kanske sett längre upp i tråden.

hur många gäster ska ni ha?

• Puh76

15juli06: Ja jag såg det...hur kommer det sig att ni ska gifta er i Ängelholm?

Vi kommer att ha ca 35-40 gäster! Så det blir inte så stort och då är det inkl barn.

Svar på tråden 15 juli 2006