• r78ks

27/8 - är ni nervös, det är jag

Hej alla ni som ska gifta er om 2.5 vecka ungefär... är ni nervösa? hur går det för er med planering? är ni klara? Jag börjar bli riktigt nervös för att allt ska gå bra. Tänk om man glömt ngt viktigt eller tänk om drickat inte räcker... hur tänker ni, vill höra hur ni har det med era nerver

• Svar på tråden 27/8 - är ni nervös, det är jag
  • Apan K

Jag känner att jag börjar bli mer nervös än jag trodde... Men det reder sig säkert!

• Annie74

Nja, inte nervös, mer spänd förväntan! Vi har koll på vad vi ska göra innan bröllopet så nervositeten kommer nog närmare bröllopet tror jag. Vi ska på ett par kompisars bröllop nu i helgen så det blir lite "genrep" känns det som!

• r78ks

vi ska ut imorgon till slottet och öva med pastorn, pappa och ringbärare och det känns skönt. jag tror också att jag har koll på det mesta men tanken om att jag kan ha glömt ngt viktigt ligger där och lurar...fast de stora sakerna som slottet, maten, pastorn och kapellet är klart, alla program är gjorda och bordsplaceringen ser bra ut.

• r78ks

just det, på torsdag kommer min vän frisören hem till mig och så ska vi kolla frisyrer, känns lyxigt att ha en vän som är en duktig frisör

• r78ks

Annie: vad kul att få gå på ett bröllop, då kan man ju få lite sista minuten ideer

• Annie74

Japp, vi kommer inte kunna låta bli att inspireras eller tänka i banor som "så vill
    vi inte ha det". Fast kopmisarna kommer sedan på vårt bröllop och kommer då säkert att tänka "vad bra att vi inte gjorde så".

• zebban

Känner mig oförskämt lugn, nästan så att jag börjar bli orolig just därför tror att jag i sista stund att jag ska komma på allt jag ev. glömt. Men har gått igenom allt och det finns inget mer jag kan förbereda förrän de sista dagarna när jag ska fixa allt som har med blommor att göra. Lycka till allihop hoppas att ni sover gott om nätterna!

Svar på tråden 27/8 - är ni nervös, det är jag