• Akkidakki

3 Juni 2006

Äntligen ska vi gifta oss! Här har man gått å väntat på att pojken ska fria i sisådär 2 års tid å äntligen så har han fått tummarna loss! Någon mer som ska gifta sig där omkring?! Alltid kul å höra hur andra planerar! Skriv gärna! Tjing!

• Svar på tråden 3 Juni 2006
  • junibrud2006

Farlig sida!! Tur jag inte kan handla skor utan att prova...! Annars hade det blivit dyrt...

• Akkidakki

ja ja vet... ja va sugen på hur mycke som helst, men ja har oxå lite svårt och handla skor utan att prova, men för 150:- e ja beredd att testa Hoppas Hoppas att dom e bra!!! Snart bara 7 månader kvar tjejer!!! Whiiiiieee!!!!

• Liten med Mindre

Nya orosmoln för plånboken - pratade med resebyrån om tips till bröllopsresa. Hon radade upp härligheter som Costa Rica, Mexikos västkust, Malaysia och Indonesien. Tydligen ska allt detta vara ok i juni. Vad jobbigt det blev! Inte bara Italien att fundera över nu.

Sen kom menyerna från restaurangen. Det blir spännande att sätta sig och fundera över vad vi vill ha för gott. Allt blir mer realistiskt!

Trevlig planeringshelg!

• mannapanna

junibrud2006 & Akkidakki: jag har handlat skor både från Asos och www.have2have.se, o de har fungerat jättebra! det är så himla smidigt att få ha skorna hemma i två veckor och prova, jag har både behållit och skickat tillbaka - rekommenderas!

• Hemligt ( fast inte längre)

Hej på er!
    kommer inte ihåg ifall någon tatt upp detta tidigare och jag orkar inte läsa igenom alla inläggen en gång till...
    När ska ni skicka ut era inbjudningskort?

• junibrud2006

Vi kommer skicka dem i början av december, dels eftersom vi inte berättat för några kompisar ännu och dels för att pingst ju är ganska populärt.

• junibrud2006

Akkidakki - har du fått skorna? Var de fina??

Själv har jag nu fått klart med frisör, smink och solist till kyrkan.

• 03062006

060603
    vi tänkte skicka ut våra inbjudningar i slutet av mars

• Akkidakki

junibrud2006: Japp skorna kom i fredags och dom va JÄTTEFINA!! Men ja vet inte riktigt ifall det är dom slutgiltiga bröllopsskorna, men ja behåller dom ändå...snygga till jeans

060603: Tänkte nog skicka ut våra i början av mars.

• Akkidakki

Anledningen till varför ja inte e säker på skorna e att dom hade lite för hög klack så ja e rädd att ja blir trött i benen om ja ska ha dom en hel dag, men vi får se...

Svar på tråden 3 Juni 2006