• Akkidakki

3 Juni 2006

Äntligen ska vi gifta oss! Här har man gått å väntat på att pojken ska fria i sisådär 2 års tid å äntligen så har han fått tummarna loss! Någon mer som ska gifta sig där omkring?! Alltid kul å höra hur andra planerar! Skriv gärna! Tjing!

• Svar på tråden 3 Juni 2006
  • junibrud2006

Välkommen! Där måste det vara jättefint!

• Akkidakki

Skönt att det löste sig med din mamma junibrud2006!! Måste nog erkänna att jag har en otroigt förstående mor... hon har inte lagt sig i alltför mycke än... men det kommer kanske... vi har sagt som så att dom betalar festen, men om dom inte går med på det vi vill så betalar vi just den detaljen själv!! Himla smidigt!! Hemma och har migrän idag...tror de kan bero på att ja e helt snurrig och nervös ang och hitta ett bra band till festen... Men de löser sig säkert...vi har några intresanta... Kram på er!! Jo en sak... e de nån som varit på Capri?? Fått tips om det som bröllopsresa...

• skåne

Tack!!

Gifter oss i i Tolånga kyrka, utanför Sjöbo.
    Festen ska vi sen ha hemma i vår loge.

• skåne

Flädie Mat & Vingård är så himla fint.
    Hade tänkt ha vår bröllopsfest där först, men det blev för dyrt för oss!!
    Vad är det kostar 11000kr i bara lokalhyra, sen tillkommer allt annat efter det.
    Hutlöst tycker jag, men det är kanske så priserna ligger nu.

Himla fint är där i varje fall!!!

• junibrud2006

Idag har vi bokat resa - hurra!!!

• Akkidakki

KUL junibrud2006!!! Och det blev Italien inga ändrade planer?? Usch vi har verkligen beslutsångest när det gäller vart vi ska åka... men det löser sig!!
    Skåne:
    Kommer du från sjöbo?? Kul!

Beställde brudskor igår... får se om dom e lika snygga i verligheten som på datorn... hihi... dom va prissänkta nu så dom kostade bara 150:- mina favisar!! Underbart pris

• Brud i Uppsala

Var hittade du skorna?

• junibrud2006

Jajamensan. Italien avresa 6 juni. Ska bli helt underbart!!!

• Akkidakki

www.have2have.se dom har massa rea nu!! Blev så glad när jag såg att mina va prissänkta. Tror ja får dom imorgon... inte säker men hoppas!!!

Svar på tråden 3 Juni 2006