• Akkidakki

3 Juni 2006

Äntligen ska vi gifta oss! Här har man gått å väntat på att pojken ska fria i sisådär 2 års tid å äntligen så har han fått tummarna loss! Någon mer som ska gifta sig där omkring?! Alltid kul å höra hur andra planerar! Skriv gärna! Tjing!

• Svar på tråden 3 Juni 2006
  • Victory

Ja, det var ju lite sent såg jag nu... Hoppas att det gick bra med din mamma IGÅR

• junibrud2006

Ja, nu blev det faktiskt inte igår för pappa var tvungen att jobba över och mamma var inte hemma. Så nytt försök på söndag när jag ska byta vinterdäck på bilen hemma hos dem...

• Victory

haha, jag ska också försöka ta mig till mina föräldrar imorgon (söndag) för att byta till vinterdäck! fast det blir nog sambon som får göra det (rent praktiskt)!

• jamboochjag

Ansluter mig till 3 Juni jag också

Akkidakki ? Östra Kärrtorps Kyrka (lite utanför Lund), 15.00, Ågården Vollsjö
    AnnSofie_82
    Weddingphoto - Skerike bygdegård, Haraker kyrka
    Junibrud 2006 ? Badelunda Kyrka 14.30, Brunnby Gård i Västerås
    Krammia - Maria Kyrka i Sigtuna
    Paulinas
    Brud 0606 ? Trollhättan
    Limegirl
    Stor&Liten ? Bjursås
    03062006 ? Taxinge Kyrka (Södertälje)
    Suss* - Sandseryds Kyrka 13.00
    Victory - Piteå
    Edsåsen ? Kapellet på Edsåsens stiftsgård utanför Åre
    060603 - Ljungskile
    Helle74 - Barkarö Kyrka, Barkarö Bygdegård i Västerås
    FruKajsaKavat - Öja Kyrka, Västermo Bygdegård Eskilstuna
    Markusbrud-Essinge kyrka, Stockholm
    Albertina catering på söder
    Jamboochjag- Uppsala
    ----------------------------
    10 juni
    Pellestjej
    Sunflower Girl - Larsmo Kyrka (Finland), 17.00
    Danlin
    Inte min tur än
    17 juni
    Pärtan
    29 juli
    Rotweiler

• Akkidakki

Oj va många vi e!! Kul! Har fått problem... Trodde helt klart att vi hade bandet klart, men det visade sig att det va en i bandet som inte kunde så nu e de dax och börja jaga ett nytt. Va ju så enkelt eftersom man kände dom andra, men ja har kollat runt och det finns nog några toppenband kvar!! Kram på er!!

• skåne

halloj på er allihopa!!

Ska oxå gifta oss i juni -06.
    #juni närmare bestämmt!!

Om allt nu går enligt planerna.
    Har inte hunnit planera så mycket, för allt raserades när mina föräldrar helt plötsligt ändrade sig och ville inte vara med och betala om de inte fick vara med och bestämma.
    Så vi har ingen aning hur vi ska lösa detta, för vi vill absolut bestämma hur vår bröllopsdag själva!!
    Annars är lokal, kyrka och fotograf bestämt.
    Blir helt stressad när jag läser hur mycket ni har hunnit med.
    Vi hinner aldrig med nå´t, -när vi väl är lediga från jobben samtidigt, så får vi ingen barnvakt.

• skåne

Den 3 juni ska det stå!!
    Ja, vad ska jag skylla på.....
    ......vi föräldrar är trötta redan halv sex på kvällen, ha, ha

• junibrud2006

Nu har jag pratat med mina föräldrar. Pappa har som sagt hela tiden varit inne på vår linje - att det är vi som gifter oss och vårt bröllop - och nu verkar det ha gått in även hos mamma. De ville absolut sponsra lite - utan krav vilket jag betonade. Har gått med på en liten liten ändring men med mina ord i inbjudan, annars står allt fast. Skönt... Och på torsdag bokar vi resa!

• junibrud2006

Och förresten - välkommen skåne! Var gifter ni er??! *nyfiken*

• Vill bli gift

Gifter mig 3:e Juni i Brogeby kyrka med festen på Flädie mat och vingård, utanför Lund.

Svar på tråden 3 Juni 2006