Nacka Värmdö brudar!
hej på er! Hur går det för er? Hittar inte tråden med Hjärtelycka mfl... Hur går det för dig som ska ha festen på Grunewaldvillan nu i helgen? Det börjar dra ihop sig för oss nu, en och en halv vecka kvar...
hej på er! Hur går det för er? Hittar inte tråden med Hjärtelycka mfl... Hur går det för dig som ska ha festen på Grunewaldvillan nu i helgen? Det börjar dra ihop sig för oss nu, en och en halv vecka kvar...
för evigt, oh vad mysigt en MÅNAD önskar vi kunde vara borta lika länge. För oss blir det bara 2 veckor. Oh vad jag längtar, kan ni tänka er resa bort första gången som man och fru!!
Vi vigs i kapellet och har sedan festen på Lökholmen, 80 pers. Jag kan lova att det är mycket att släpa. Men när allt är klart kommer det att bli hur bra som helst!!
för evigt, kommer ni att hyra eller köpa fluga och skjortan? Vad kostar det på ert ställe??
För evigt:
Vad billigt det låter och nära. Vi vill också hyra så vi ska absolut ta oss dit i helgen. Tack för tipset
Har du kanske nåt tips på hur vi ska få tag på serveringshjälp. Hade tänkt att ringa restaurangskola men glömde att dem har sommarlov
Nånstans runt 100:- i timmen, men jag vet inte vad som är rimligt faktiskt. Vad betalar ni?
Tror du någon av dem skulle vara intresserade att hjälpa oss?