Nacka Värmdö brudar!
hej på er! Hur går det för er? Hittar inte tråden med Hjärtelycka mfl... Hur går det för dig som ska ha festen på Grunewaldvillan nu i helgen? Det börjar dra ihop sig för oss nu, en och en halv vecka kvar...
hej på er! Hur går det för er? Hittar inte tråden med Hjärtelycka mfl... Hur går det för dig som ska ha festen på Grunewaldvillan nu i helgen? Det börjar dra ihop sig för oss nu, en och en halv vecka kvar...
Hej,
Jo det är en fjärilssvärm i magen som parkerade sig där i tisdags och envist stannar kvar. Men så ska det väl vara. Vi har det mesta under kontroll, men i början av veckan var listan på saker att göra väldigt lång, har varit hektiska dagar. I går ringde kantorn och berättade att hon inte hade noterna till vår utgångsmarsch! I panik köpte vi dem på nätet och faxade dem till henne.
Hur går det för er?
Här är en Nacka/Värmdö brud till men jag gifter mig inte förrän den 3/9, fast jag börjar inse att det inte är så långt bort nu, det närmar sig.
jag är också en värmdöbrud.. 4:e sep är vår dag.. å jag får fortfarande panik när jag tänker på allt som ännu inte är klart.. uuhh.. men oj vad härligt det ska bli att få bli fru!
Halloj tjejer! Var, när, hur gifter ni er? Vi gifter oss nästa lördag, den 13., i nacka kyrka och har festen i grünewaldvillan. iiiih deet är så nära nu!!! allt börjar bli klart, måste fixa vigselprogrammen, placeringskort och lite annat.vill att allt ska börja nu! Vi får många gäster från england, så vi har fest i tre dagar för att dra ut på det roliga lite! lycka till med allt det sista!
vi gifter oss den 3/9 i Boo Kapell och vi har inte mycket klart, nu börjar en Liiiiten panikkänsla komma . VI ska ha festen i vårt gårdhus och laga maten själv så det är en hel del kvar att göra. Klänningen och ringen är i alla falla klart..
vad kul med lite "grannar" som också ska giffta sig. Vi gifter oss den 3/9. Bor i Kummelnäs/Saltsjö-Boo men kommer att gifta oss på Sanhmann.
Vi jobbar för fullt med vårt vigselprogram och tidsschema. Någon som redan är klar ocj kan dela med sig om lite tips???
önskar jag vore klar
Vi har ett mindre bröllop och bli 35 stycken, mest familj och de allra närmaste vännerna