• Jenny i Englan­d
    Äldre 1 Aug 12:05
    2927 visningar
    4 svar
    4
    2927

    Save the Date magneter

    Vi var nyss på bröllop i USA och förra året skickade de ut coola "Save the Date" kylskåpsmagneter med en bild på brudparet, och så deras namn och datumet de skulle gifta sig, detta satt alltså fast på en tunn magnet som man kan sätta på kylskåpet. Jag glömde fråga dem hur de gjort de där, var de köpt magneterna etc så nu vänder jag mig till alla kloka på BT och frågar er istället!

    * Vet ni var man kan köpa ark med magnet? (ett A4 typ antar jag, sedan klipper man till så stor man vill ha)
    * Kan man sedan skriva ut en bild och klistra på, eller kan ett tryckeri fixa det hela?
    * Vad översätter ni "Save the Date" till på svenska?

    Tacksam för tips!

  • Svar på tråden Save the Date magneter
  • Snowfl­ake
    Äldre 1 Aug 12:07
    #0

    Vi ska precis skicka ut Save the date kort och jag har behållt den frasen på engelska faktiskt!

    Blev bäst så tyckte jag.

  • lillsm­urf
    Äldre 1 Aug 12:08
    #0

    Kan inte hjälpa dig med din fråga mer än att man brukar kalla det "save the date" kort även här i Sverige! Vad jag vet iaf!

  • Buppi
    Äldre 1 Aug 12:15
    #0

    Hej Jenny,

    Vi fick också en save the date magnet inför ett amerikanskt bröllop. Funderar på att också skicka ut sådana och hittade den här länken: www.vistaprint.se/vp/ns/gallery.aspx&xnav=tsr

  • Jenny i Englan­d
    Äldre 1 Aug 12:18
    #0

    Buppi
    Tack så väldigt mycket! Det lät ju billigt det där... 50 för 106 kr sedan tillkommer väl frakt osv men ändå!

Svar på tråden Save the Date magneter