• Beachy

Januari 2006-del 2

Varför har de stängt vårt forum???

Var är ni alla januaribrudar, på semester kanske?

Jag håller på för fullt o planerar och skall om 1½ v åka o hämta min klänning i USA. Det är så spännande.

• Svar på tråden Januari 2006-del 2
  • Trollvinter

Ja, det var en jättebra tackkortsidé, Beachy! Vi på västkusten får hålla tummarna för snö, så vi kan sno idén

• Lojna

Vår fotograf bor i Västerås, och det passar ju oss bra i Eskilstuna. Hon är supertrevlig! Vi ska träffas och kolla kyrkan och lokalen i förväg så hon är förberedd på allt. Hon känns verkligen bra! Ni får se bilderna i januari! :)

• ice13

Hej tjejer!

Kom på en grej jag inte haft en tanke på innan. Skor! Vad ska ni ha? Det kommer defentivit vara snö där vi gifter oss så.. Nåt tips?

• Lojna

Jag kommer ha stövlar, fast halva (vad det nu heter). Typ vanlig klack och sådär, kommer ju inte vara ute så mycket... Blir man kall om fötterna under fotograferingen så kan man ju ha nåt annat just då.

• ice13

Har du samma skor hela dagen? Måste ut och leta! ;)

• Lojna

Nja, jag har läst i andra trådar att det kan vara bra att ha några "dansskor", så jag ska se om jag hittar några andra snygga skor också. Kommer väl ha en hel uppsättning med mig! :)

• Beachy

Trollvinter
    Ja, det är ju perfekt att göra i snön också. Tänkte inte på det innan du sa det!

Jag skall vara barfota, men det är väl inget jag rekommenderar för er andra som skall gifta er i Sverige den årstiden!!!

• Hnosse

Jag har hittade mina skor i våras, de är från stockholm DG 350 kr tror jag de kostade. De har rund hel tå med en liten roset, vita så klart. Jättesöta, vi kommer inte heller att vara ute så mycket och där vi kommer vara är skottat om det nu skulle finnas någon snö...

Svar på tråden Januari 2006-del 2