• Beachy

Januari 2006-del 2

Varför har de stängt vårt forum???

Var är ni alla januaribrudar, på semester kanske?

Jag håller på för fullt o planerar och skall om 1½ v åka o hämta min klänning i USA. Det är så spännande.

• Svar på tråden Januari 2006-del 2
  • dala82

KJag är iofs ingen januaribrud, men tänkte bara berätta att alla trådar stängs av för svar när de blir 3 månader gamla.

• sommarbrud2006

Hej!
    Vart hämtar du din klänning,vad är det för märke på den

• HHJ

Hej! Har precis kommit in för ett gästspel på jobbet en vecka (har flytt datorn på semestern) och upptäckte också att tråden inte fanns mer. Bra initiativ att starta en ny, Beachy! Hoppas alla ni andra brudar också hittar hit.

Vad roligt att du ska hämta din klänning! Den kommer garanterat vara helt underbar. Du måste berätta hur den var. Innan semestern lyckades jag också med konststycket att bestämma mig för klänning. Det blev enkelt som jag hade planerat från början. Om ni är nyfikna, nixa.se och modellsök 786.

Beachy förresten, hur går det med viktminskningen? För mig går det superdåligt, men på semestern får man väl unna sig lite. Har du hitta några klänningar till festerna/middagarna?

Vi har haft lite semester från bröllopsplaneringen ett tag, men v 32 är allt som vanligt igen och då ska vi sätta igång med inbjudningskorten (och spika gästlistan, svårt!). Jag velar när det gäller färgtemat så vi får nog prova lite olika färger innan vi bestämmer oss. Fint formulerat va`..? JAG velar innan VI bestämmer oss... ;)

Undra hur det går för alla? Det är faktiskt inte så långt kvar, bara 5 månader, drygt. Jag längtar verkligen!

• Lojna

En januaribrud som inte är på semester! :)

• HHJ

Hej Lojna, vad roligt! Då får vi sitta här och trösta oss med BT på jobbet idag.. Hur går det för er?

• Lojna

Ja, det kan behövas lite BT-tröst på måndagmorgnarna!

Det går riktigt bra för oss med planeringen. Har bokat det mesta viktiga (kyrka, lokal, catering). Har även varit på första konsultation med sömmerskan, spännande! :) Hur går det för er? Känner du att det är långt kvar? Jag tycker det är runt hörnet, så jag har redan gjort både vigsel- och festprogram!

• Trollvinter

Här är en till!

Det börjar närma sig med stormsteg nu! Vi har precis satt igång med våra inbjudningskort och sitter och filar på en hemsida... Dags att ta tag i saker nu!!

• Lojna

Verkar vara poppis med egna hemsidor om bröllopet! Vår toastmaster sitter och filar med vår sida! När är det dags för dig Trollvinter?

Svar på tråden Januari 2006-del 2