• dala82

29 juli 2006, finns det fler??

Hej på er!
    Jag och min blivande planerar bröllop 29 juli nästa år. Finns det fler där ute? Hur långt har ni kommit? Vi har endast bestämt datum och halvbokat fotograf. Bröllopet blir i kyrkan på vår hemort och festen kommer troligtvis att bli i Uppsala. Skulle vara kul att följas åt under planeringens gång! :) :)

• Svar på tråden 29 juli 2006, finns det fler??
  • nicky79

Jippi!!
    Äntligen har jag hittat ER! vi gifter oss den 29 juli nästa år också,det var inte det datum vi ville ha först. I början på sommaren ringde jag och bokade kyrka ocj lokal och reserverade några hotellrum också.

Blev väldigt förvånad när jag blev uppringt för en vecka sen för att få reda på att det skulle vara konfirmation hela dagen så vi fick antingen byta datum elelr leta reda på en annan kyrka:0 Blev lite sur med tanke på att vi var ute i så god tid, men men...

Nu ser jag fram emot denna dag och jag tänker inte låta något förstöra in glädje!

• nicky79

min glädje ska det vara:)

• mammakattis

För oss va det inget problem, eftersom vi bor på ett "litet" ställe är kyrkan oftast ledig..

• dala82

Välkommen Nicky!
    Vi har inte bokat kyrka ännu, ska också gifta oss på en mindre ort. Men jag hoppas att den inte blir bokad...

• nicky79

dala82:
    tack så mycket!

märker att än så länge är den enda som ska gifta sig på västkusnten?

• nicky79

kusten! måste vara riktigt trött idag!!

• mammakattis

Va på möhippa igår för en kompis det va riktigt skojigt...
    Hoppas att jag får nån när det drar ihop sej å att den blir lika trevlig som vi hade det igår..
    Idag kom oxå pappret till inbjudningskortrn så nu måste man ju sätta sej och fixa med det..
    Vart på våstkusten bor du nicky79?

• dala82

mammakattis
    Vart har du beställt papper ifrån? Hur vill du ha inbj.korten?

• rottweiler

dala82

hejsan! jag och min sambo ska oxå gifta oss den 29 juli 2006. vi har bokat kyrka och ska på måndag kolla lokal för festen.

Det skulle vara hemskt roligt ifall vi kunde följas åt under året till den stora dagen.

• dala82

rottweiler
    Välkommen!!! Kul med flera samma datum! Vi ska också titta på vår lokal på måndag. Visst är det spännande. Annars har vi tagit det ganska lugnt än så länge. Har inte bokat kyrka, men bokat fotograf. Har frågat tärnor och bestman. Vart gifter ni er?

Svar på tråden 29 juli 2006, finns det fler??