1:a oktober-brudar ? - del 2
Halloj brudar !
Då dom stängt av vår gamla tråd startar jag upp "del 2"
Hoppas att alla hittar hit !
/Sarge
Halloj brudar !
Då dom stängt av vår gamla tråd startar jag upp "del 2"
Hoppas att alla hittar hit !
/Sarge
jag ska göra provuppsätttning av håret i morgon! det ska bli skoj! ska ta massa kort så de hamnar nog på min msn sida
Det går sakta men säkert framåt för oss också nu. Har haft semester och passat på att fixa lite saker. Har t.ex beställt tårta, blommor, kläder till brudgum, ring och bokat resa.
Har också i princip bestämt vilka låtar vi vill ha på vigseln, så att våra solister kan börja öva.
Är ju förstås en del smågrejer kvar att fixa med, men mest roligt!
Stressad brud: vore superkul att få se bilderna på din frisyr!
Nu börjar jag också få klarhet i de stora grejjorna. Sitter och pillar med detaljer nu. Körscheman för köket och för mig och bilvande maken bl.a. Känns jätteskönt att ha det på pränt, lättare att få en överblack av dagen.
Vi var & provfotade igår med fotograferna
Det var skitkul att "leka brudpar"..hi hi hi
Idag ska vi försöka hitta en plastrong till gubben+bestman....verkar inte helt lätt....vi har varit på Grosshandlar´n & NK, men där var det slut...vinrött är tydligen en populär färg !
Hur gör Ni med fotograferingen ?
Tar Ni kort före eller efter vigseln ?
Vi kommer att ta de felsta kort före...för att ta tillvara det dagsljus som finns i oktober
vi tar också kort före, det kommer att bli stressigt på morgonen eftersom vigseln är redan 13.30 men jag kommer nog ändå inte kunna sova
Hej alla första oktober-brudar!
Har inte varit aktiv i tråden tidigare, men ska också gifta mig första oktober. Har dock läst en del av vad ni har skrivit, och det verkar som om vi (jag och sambon) har kommit ungefär lika långt i förberedelserna som alla andra.
En sak undrar jag dock: kommer ni att ha något ytterplagg, typ en cape eller kappa? Det går ju inte riktigt att lita på att det är sol... Och hur mycket ska ni vistas utomhus?
Om fotograferingen: vi tar kort före, men har inte heller vigsel förrän 17.00.
Nu har jag gjort provuppsättningen!!! jag är SUPERNÖJD!! hon hade fria händer, så hon lockade och satte upp så att det blir en uppsättning med fallande lockar, vi ska göra om det en gång till med fler lockar som hänger för att se vilket som är bäst!! dansar runt av glädje!!
här finns två bilder
groups.msn.com/stressadbrudsbilder/bestmtochklartinfrbrllop.msnw
stressad brud: det ser jättefint ut! din tårtdekoration är underbar, vart har du hittat den?
Edak! funderar på att sy nån slags cape faktiskt, det kan ju vara kallt, kanske speciellt efter festen när man ska hem/till hotell. Men jag ska fundera lite mer på det
tårtdekorationen kommer från en liten godisaffär på backaplan i göteborg, precis utanför coop finns affären.