1:a oktober-brudar ? - del 2
Halloj brudar !
Då dom stängt av vår gamla tråd startar jag upp "del 2"
Hoppas att alla hittar hit !
/Sarge
Halloj brudar !
Då dom stängt av vår gamla tråd startar jag upp "del 2"
Hoppas att alla hittar hit !
/Sarge
Det blir säkert jättebra, oavsett om det matchar eller inte....man ska väl vara glad att dom engagerar sig överhuvudtaget hi hi
Jag sitter för fullt & knåpar på hur jag/vi vill ha vigselceremonin....vi ska ju ha en borgerlig, så det finns liksom inga givna ramar...skönt iofs, men iallafall....
va kul med fria händer!!Hoppas det går bra!
jag funderar på vilken storlek på kläder jag ska beställa åt min son!! Han har perfekt 110 nu och han borde väl inte växa såpass mkt att det blir för litet?! hmm nää 116 är jättestort och han får dra i byxorna hela tiden (han har ingen rumpa som håller dom uppe )
Det blev ett annat halsband!! Är själv lite förvånad faktiskt men idag var vi inne hos en uthyrare här i Borås för att hitta väst + skjorta till sambon och där låg ett underbart pärlhalsband!! så nu är det mitt, 200kr så det var billigt (enligt mig) ivoryfärgade pärlor med tre st "pluttar" med stenar i som lite blingbling jag är jättenöjd!!
Vi har också tänkt på vigselpsalmen av Christina Löwestam. Ingångsmusik blir Simfonia de chienese (eller hur den stavades?) men utgånsmusik har vi ingen aning om.
I helgen ska vi lämna in ringarna, kommer kännas tomt att inte få ha den på 2 månader
Ska även lämna in min mammas strasshalsband som ska kortas. Hon hade den på sitt bröllop så jag är jätteglad att jag hittat en juvelerare som kan korta den
Hur går det för er tjejer?!?!
jag har precis avbokat makeupen på salong, vill hellre sminka mig själv! så nu får jag börja träna
mamma avslöjade idag att hon varit på en av de dyraste floristerna i stan och beställt en brudbåge ! Hon ska dit i veckan så nu hojtade jag om att vi har mörkröda rosor i buketten och på borden!!! Hoppas hon fattade piken
Funderar på namnlappar? vi har kortleksplacering så vi vet ju inte var folket kommer att hamna, men det är bara ca 40 gäster, behöver man namnlappar då? eller kan det vara ett sätt att man vågar prata med "den andra släkten" pinsamt kanske att prata med någon man inte vet eller kommer ihåg namnet på?!??!
Hej hopp!
Ska oxå gifta mig 1/10. Sitter nu och ska bestämma bukett... Har ni några fina bilder på bra höstbuketter, eller de buketter ni tänker ha?
jag har tänkt att ha mörkröda (typ vinröda) rosor i en handbunden bukett! väldigt enkelt men jag tror det blir snyggt
buketter kan du hitta på dessa länkarna
www.bryllup.dk/bryllupsforum/index.php
www.bernzonsblommor.nu/brollop.asp
www.lanielizabeth.com/brides.html
www.svartbrud.se
hur går det för er tjejer??
Halloj stressad brud!
Jadu, hur det går undrar jag oxå ibland !
Jag tycker inte jag kommer någonstans !
Just för tillfället känns det som att jag har noll koll !
Äh, jag ska ta tag i allt om några dagar...nu är jag helt slut efter att ha varit på mina föräldrars landställe några dagar & grävt i rabatterna & skyfflat grus !!
Har Ni andra mycket kvar att fixa ?