1:a oktober-brudar ? - del 2
Halloj brudar !
Då dom stängt av vår gamla tråd startar jag upp "del 2"
Hoppas att alla hittar hit !
/Sarge
Halloj brudar !
Då dom stängt av vår gamla tråd startar jag upp "del 2"
Hoppas att alla hittar hit !
/Sarge
Stockholmarna: Det ser iallfall ut som att det blir relativt fint väder på dagen - och ev. lite regnskur på kvällen.. Låter bra tycker jag!
Håller tummarna för att resten av Sverige blir fint också!
Lycka till alla imorgon! Nu loggar jag ut och
ska snart åka iväg Yxtaholm. Ska bara packa det sista först och invänta sambon som är och hämtar tårtan.
Hoppas alla medsystrar fick en lika underbar helg som jag haft! Helt oförglömlig, fantastikt rakt igenom och så underbart lycklig jag är nu!!! WOW!
Sitter på jobbet med ett stort leende bara och drömmer mig bort...
YES! Jag är också nygift och jättenöjd, det var en fantastisk helg.
Har också lite svårt att koncentrera mig på annat än att drömma mig tillbaks och riktigt njuta av allt som hänt, det gcik ju så fort allting under dagen så man vill gärna tänka på det många gånger för att verkligen fatta att det är sant!
Ny gift men inte nöjd
Serverings personalen var kass håller på att della med honom som skall ha pengarna tänker inte betala fullt pris
vi var 21 st det är inte så många att hålla reda på tyker jag ändå fick jag säga till att han skulle fylla på glassen när vi skulle skåll och hälsa alla välkommna hade han glömt ge något att dricka till dom som körde och fortsatte det hella tiden mamma fick hjälpa till att servera för att alla skulle få mat ungefär samtidigt blir bara så iriterad
annars var allt bra gift och lycklig
tosserydsbrud -- nej va trist att höra att de klantade sig så!! hoppas du får rabatt, det är inte värt fullpris när de inte sköter sitt jobb!
Vi hade en underbar dag! mysig vigsel och trevlig fest, och man känner sig nästan lite nykär
Vi hade också en UNDERBAR dag!!
Jag är verkligen jättenöjd med allting och det var så roligt, nervöst, omtumlande, romantiskt, vackert.... ja, lite svårt att beskriva men ni vet ju vad jag menar
Det enda som såhär i efterhand var lite synd var att jag inte hann prata ordentligt med alla gäster (vi var 65 st), men det hade jag väl egentligen inte räknat med heller. Man känner ju att man vill spendera tid med varje gäst, men det blir så lite med var och en. Jag får hoppas att alla hade förståelse för det!
Hoppas att ni andra också fick en fin dag!
//Junis - numera fru M
Ja lite rabbat fick ja
så jag blev nöjd trots allt
Hallå alla lyckliga oktoberfruar!
När tid ges hoppas jag att man kan få se några bilder på dukning osv. Grattis och lycka till!
Ännu en som hade en underbar dag i lördags, jag är fortfarande alldeles pirrig!!!
Enda glädjedödaren är att städaren i festlokalen SLÄNGDE MIN BRUDBUKETT innan vi kom för att hämta våra saker igår!!!! Hur f*n dum får man vara?????
Nu i efterhand så är det ju lätt att vara efterklok och säga att man skulle sett till att någon tog hem den så länge men varför slänger man en brudbukett???
Hans förklaring idag var: -"Den skullle ju ändå vissna"
Grrr, vad jag är arg och besviken på det!!!!
But still, en överlycklig fru :)