• Sarge

1:a oktober-brudar ? - del 2

Halloj brudar !

Då dom stängt av vår gamla tråd startar jag upp "del 2"

Hoppas att alla hittar hit !

/Sarge

• Svar på tråden 1:a oktober-brudar ? - del 2
  • i höst?

Vet inte var ni andra bor, men på de flesta ställen ser det ut som om det är skurar bara mitt på dan, på kvällen är det uppehåll. Ni ska se att det spricker upp lagom till vi kommer ut ur kyrkan! =)

Det är klart, fotona kanske inte blir så bra i regn....

• Gullan73

Kvällen gör inte så mycket, men jag vill inte att det regnar när vi ska ta fotona (ska vara utomhus).

• Gullan73

Kvällen gör inte så mycket, men jag vill inte att det regnar när vi ska ta fotona (ska vara utomhus).

• stressad brud

någon som har ett tips på vad man kan ställa blockljus på, som inte kostar för mkt!

• Fru D

stressad brud

Jag har köpt billiga fat o så lite dekorsand....ska ha blockljus på, göra små girlanger av lingon och ha runt blockljusen....tror att det kan bli fint ;)

• stressad brud
    det låter ju jättefint! är det vanliga porslinsfat?
  • joan

Snygga, ganska billiga fat till blockljus finns på Lagerhouse. I den butik jag handlade i fanns både metallfat och sådana
    som såg ut att vara gjorda i sten.

• i höst?

Vi köpte ljusfat på IKEA för 30kr styck (har jag för mig). Funderade ett tag också på att köpa vanliga tallrikar på IKEA att ha ljusen på, hade ju blivit betydligt billigare!

• i höst?

Har äntligen träffat prästen nu! Så nu är jag uppe och kämpar med vigselprogrammen. Vill helst inte ha ngt kvar till fredag, men det kommer det nog vara...

Hur blev det för er till slut?
    Vi har:
    ingångsmarsch wagner
    psalm 261
    "för kärlekens skull" på tvärflöjt
    Sång: "har någon sagt att du är underbar?"
    psalm 82
    utgångsmarsch mendelssohn

Och så klart en vigselakt däremellan ;)

Svar på tråden 1:a oktober-brudar ? - del 2