1:a oktober-brudar ? - del 2
Halloj brudar !
Då dom stängt av vår gamla tråd startar jag upp "del 2"
Hoppas att alla hittar hit !
/Sarge
Halloj brudar !
Då dom stängt av vår gamla tråd startar jag upp "del 2"
Hoppas att alla hittar hit !
/Sarge
fler än jag som glömt alltså
Det var gokart, matlagning, vinprovning. Fick svara på 30 frågor om mig och sambon som de redan frågat honom om. Sedan hade de en låda där alla som var med lagt foton och eller frågor om saker de upplevt med mig som jag fick förklara. jättekul idé!
PANIK!! Hjälp mig brudar! Imorgon förmiddag måste vi skriva ut festprogrammen och jag har fortfarande inte kommit på något att skriva om vissa gäster, ni vet när man skriver något litet om varje gäst?
Vad har ni skrivit om t.ex era farmödrar/mormödrar?
Och vad skriver man om en kompis som är rätt mainstream (inte i någon negativ bemärkelse), läser till socionom?
Mstobemrs: Svårt! Om släktingar har vi skrivit nått enkelt som: XX: brudens glada farmor, YY: Brudgummens köttbullstokige farfar
Hm... kompisen var värre. Nått speciellt intresse? Nått tokigt han/hon gjort med dig eller din blivande?
Gullan73:
Tack!
På farmor får det bli "brudens glada lilla farmor som minns barndomsvintrarna i Östersund"
Jag har solat lite idag förresten, så mycket fräschare jag känner mig nu ;)
Nu har jag testat hela "kittet" också med underkläder, stay-ups och smycken, hjälp vad det pirrar i magen nu!!!
Jag har kommit ihåg att sola lite, men å andra sidan har jag både glömt att försöka spara ut naglarna och boka tid för manikyr (gör aldrig sådant annars och mina naglar ser ut därefter) så det jämnar ut sig.
Men har vi tur så blir vi gifta ändå!
Mstobemrs; kan du inte skriva något om minnen du har tillsammans med gästerna eller något ni gjort tillsammans? T.ex. "brukade läsa sagor för bruden när hon var liten" eller likanande om far- och morföräldrarna.
Jag har bara accepterat att en del beskrivningar blir lite "tråkiga". Har man inget att skriva får man fokusera t.ex på hur länge man känt dem (t.ex på kompisar från gymnasiet), vad de jobbar med eller var de bor.
Jag har köpt brun utan sol kräm som jag har på på de kroppsdelar som syns... Annars tror jag soldusch kan vara en bra idé, men har hört lite mycket skräckhistorier om missfärgat hår, så jag törs inte chansa.
här är en till..har inte skrivit här innan, hur är det nu med "något lånat, något..." minns ej riktigt, det är väl inte superviktigt men är bara nyfiken, OM man skulle ha tid att tänka på sådant;)
The Fish - Välkommen till oss!!
Det är "något lånat, något blått, något nytt och något gammalt" och en slant i skon tror jag dessutom, verkar obekvämt dock Mamma har sytt in ett lyckomynt i klänningen istället
Nu blev jag deppig. Det ska ju regna på lördag...
Jag vill ju ha vackert höstväder!