• Sarge

1:a oktober-brudar ? - del 2

Halloj brudar !

Då dom stängt av vår gamla tråd startar jag upp "del 2"

Hoppas att alla hittar hit !

/Sarge

• Svar på tråden 1:a oktober-brudar ? - del 2
  • Junis

Vi hämtade nyputsade förlovningsringar och vigselringen idag!! Vigselringen är såååå fin och när jag hade provat den ville jag inte ta av den Men nu ligger den i tryggt förvar här hemma så nu ska jag låta bli den tills på lördag.

• Still_A_Miss

Ja, det är inte ofta man tar hand om sig själv, men nu får man minsan lyxa till det lite . På torsdag ska jag gå och göra naglar - har sparat mina nu och hoppas att dom håller tills dess.

Testade klänningen igår - var ju lite nervös eftersom jag snart går in i månad 5 av min graviditet. Men den var kanonfin på! Eftersom tuttarna är lite större (främst fastare) så satt den jättefint. Jag var också orolig för att korsetten i klänningen skulle spänna över magen, vilket den inte gör - den spänner ingenting över magen - hur skön som helst!!! Så glad Nu har jag bara lite saker som jag ska göra på klänningen (fästa fast hake etc.) - sen är jag färdig med den.

Shit tjejer - snart är det dags! Konstigt nog är jag inte så nervös ännu - beror nog på att man har så mycket att göra hela tiden. Har fått lite ont i halsen - sonen har blivit snuvig - så vi får VERKLIGEN hoppas att jag INTE blir sjuk tills på lördag (nog pratat om det ).

Hur tror ni vädret blir?

• joan

i höst? - nu har jag lyssnat till Kärleksvals! Den var verkligen ännu mer långsam än vad jag hade vågat hoppas, jag trodde nästan inte att det gick att göra så lågsam dansmusik.

Tack så mycket för tipset!

• Junis

Still-A-Miss: Sambon känner sig också hängig och jag har ju just blivit (nästan) frisk från min 3-veckorsförkylning så vi får hålla tummar och tår för varandra att vi alla håller oss friska. Vore ju väldigt onödigt att bli dålig precis just nu!!! Som sagt: nog pratat om det

Har också sparat naglar, de har hållit i veckor så nu hoppas jag att de håller till på fredag också då jag ska få fransk manikyr!! Gud vad snygga vi ska bli allihop!!!

• Junis

stressad brud - jag är verkligen imponerad över hur ni har kunnat hålla en så bra (och förhållandevis låg) budget!! Vi gjorde en planering i december som redan då gjorde mig kallsvettig och den har vi nog spräckt med råge. Har låtit bli att räkna efter, lika bra att stoppa huvudet i sanden

• Still_A_Miss

Junis: Ja, vi ska ju vara drottningar för en dag !

• i höst?

Från och med idag dyker lördag upp på aftonbladet och smhi:s femdygnsprognoser. Ser tyvärr ut som regn.
    :(

Hoppas de hinner ändra sig!

Har jobbat undan en del på jobbet nu, så jag hoppas också hinna med lite skönhetsvård! Ska åtminstone ta ledigt på fredag!

• Gullan73

FYRA dagar kvar, jösses!

I helgen blev jag hippad, skönt att inte vara glömd!

Har ni solat eller hur gör ni? Jag har glöömt av det och känner mig likblek... Det går väl knappast att sola ikapp nu. Någon som vet nått som sådan där sprayning?

• Sarge

Jag har INTE solat....ooops...kanske man skulle tänkt på....

Ikväll ska vi till Grand med tärnan & bestman & träna lite...spännande !

vad hände på din hippa, Gullan 73 ?

Svar på tråden 1:a oktober-brudar ? - del 2