• Sarge

1:a oktober-brudar ? - del 2

Halloj brudar !

Då dom stängt av vår gamla tråd startar jag upp "del 2"

Hoppas att alla hittar hit !

/Sarge

• Svar på tråden 1:a oktober-brudar ? - del 2
  • Ginko

Stressad brud:
    Kan lingonris fungera? Med eller utan lingon... Annars går det väl att köpa murgröna i kruka och klippa men det går väl åt en hel del.
    Din bukett lät fin. Hur mycket får du betala för den?

• stressad brud

ja lingonris är ju jättefint tack för tipset!!

floristen var inte säker på dagspriset på rosorna, men hon räknade med att det går åt ca 15 rosor i buketten så ungefär 5-600kr skulle det kosta inkl corsage! så det är ju jättebra!!

• Ginko

Hi hi.. Stressad brud: vi svarade på varandras inlägg ungefär samtidigt tror jag... Gällande brudbåge och bröllopsfeber alltså!

• stressad brud

trevligt när man har flera saker att diskutera såg föresten att reprisen var i förmiddags :-S

• Ginko

Oj, jag blev avbruten vid datorn tyvärr. Det finns ju ett liv utanför bt oxå...

Typiskt att jag missade reprisen. Någon som vet om de visar senaste avsnittet av Bröllopsfeber igen?

• stressad brud

idag har jag hittat ett underbart halsband m tillhörande örhängen! inne på brides and beauties här i borås!
    först visade hon massor av vackra "stora" halsband för ca 12-1300kr, alldeles för mycket pengar för mig!
    sedan visade hon MITT halsband, det var som skapat för min smak! men det kostade 500kr och det har jag inte förrän slutet av veckan så jag kan inte köpa det än! men det känns bra att ha hittat det! så nästa vecka kan jag visa bild på det!

• Sarge

stressad brud

Åh, vad roligt !!
    Du har väl lagt undan det så ingen annan "norpar" det för dig !!??

Idag ringde en av mina bästa väninnor...hon hade fått inbjudan....hon var helt hysteriskt glad & jag fick knappt en syl i vädret

• stressad brud
    va skoj att överaska dom så!! jag kunde inte hålla tyst om bröllopet för mina kompisar så de visste om det ett par veckor före inbjudningarna skickades.
  • krakelspektakel

Visst är det kul när folk börjar höra av sig. Första veckan så ringde hälften av de inbjudna och tackade ja, sen har det varit helt tyst så jag antar att andra hälften ringer veckan innan osa går ut

Från att ha tyckt att det är sååå låååångt kvar och vi har goooott om tid, börjar det nu helt plötsligt närma sig

Stressad brud: Kul att du hittat halsband, själv vill jag gärna ha halsbandet mamma hade när hon gifte sig men vet inte om det passar.

• stressad brud

ja nu är ju semestern över eller snart över för de flesta! och så börjar snart skolan igen (jag pluggar till förskollärare) så då rullar det på!! skönt att ha det mesta klart

jag undrar om ni har pratat med kantor eller sånt än?? eller ska man ta det samtidigt som det första samtalet med prästen?

Svar på tråden 1:a oktober-brudar ? - del 2