• Sarge

1:a oktober-brudar ? - del 2

Halloj brudar !

Då dom stängt av vår gamla tråd startar jag upp "del 2"

Hoppas att alla hittar hit !

/Sarge

• Svar på tråden 1:a oktober-brudar ? - del 2
  • i höst?

Förresten! Har det varit möhippa för er än? Det borde ju börja närma sig snart. Är lite pirrig!

• Gullan73

Nej jag har inget hört om möhippa, men Patrik har varit på svennsexa. Hoppas bara de inte glömmer av mig...

• Gullan73

Nä man kanske bör höra sig för lite diskret då...

Vi har försökt komma i kontakt med prästen men inte lyckats utan vi har bara ringt om varandra. Men imorgon jobbar hon igen och då hoppas jag vi kan få boka en träff med henne

• Gullan73

Och förresten i höst? Jag har heller inget band. Det kommer bli jättebra ändå

• Blivande Jacobsson

Vi har också valt att inte ha något band, har brännt musiken nu och den känns riktigt bra, helt rätt för våran fest!

• Gullan73

Kul! vi har lämnat ansvaret för musiken på en kompis. Ska bli kul att se vad han blandat ihop för musik

• Blivande Jacobsson

Spännande, det blir säkert jättebra och skönt för er att slippa peta i det oändliga med vilka låtar som passar efter varandra... *suckar* Det har tagit en himla massa timmar men nu börjar faktiskt det mesta, inte bara musiken, bli färdigt.

• Gullan73

Ja han som gör det älskar sånt, men vi har fått komma med lite önskemål också så det blir säkert väldigt bra tror jag.

• i höst?

Vi kommer också ta hjälp av en kompis.
    Har tänkt försöka ha musiken på en laptop, så att man kan anpassa spellistan efter önskningar och stämning. Tror det kan vara ganska bra, då slipper man lägga ner allt för mycket möda i förväg på att fundera på låt ordning.

• Fru D

hej!
    nu kommer jag o hoppar in i tråden! Gifter mig också den 1 oktober! Kul o se hur långt ni har kommit....kände bara att ja måste få vara med ;)
    Här är det mesta färdigt...ska öva i kyrkan imorrn, o sen har jag vigselprogrammen o skriva ut.....
    Har ni gjort det?

Svar på tråden 1:a oktober-brudar ? - del 2