• agnelia

Februaritråd nr 2!!

Hej alla nya och gamla februaribrudar!!

Nu har det (redan!) gått tre månader och den gamla tråden stängts. brollopstorget.se/Forum-1-22/m1010599.html
    Så då hoppas jag att ni hittar hit och fortsätter här!

Jag vet att jag inte är den enda som ska gifta mig i februari så kom hit!!

Här kan vi vinterbrudar samlas och diskutera eller bara skriva oss lite. Fråga och undra så mycket vi vill. Tipsa om intressanta länkar och hör vad andra har för idéer och råd!

Välkomna!!!

• Svar på tråden Februaritråd nr 2!!
  • agnelia

Såg en oerhört läcker svart/silver Mini Cooper! Det skulle funka om man inte har alltför mycket vidd i klänningen!

• feb.brud

ok då jag ger mig
    Tänkt vad häftigt det vore om man dök upp i en pansarvagn! Det vore åtminstone unikt

• lokatt

transportgrej: min faster hästägaren har lovat försöka skaka fram någon som kan köra oss i släde! det blir i så fall bara sista biten, säg 500 meter, men iom att vi ska fotas vid kyrkan efteråt och inte ska åka iväg därifrån... och hallå! februari...! kan vi säga risk för 25 grader kallt? men en liten bit kan jag frysa, för att det är läckert, helt klart. (de 8 km mellan kyrkan & lokalen däremot, inte en chans! man är väl inte HELT vansinnig heller)

• agnelia

anna lokatt,
    var i Sverige var det som ni skulle gifta er? *glömsk*

Häst och släde låter mysigt! Ta med en mycket varm fäll att sitta under!!
    Hoppas på snö, annars så får det väl bli häst o vagn på barmark istället, mysigt det också.

• lokatt

agnelia:
    i falun. och vad då glömsk, ingen kan väl hålla ordning på allt & alla här? själv slår jag till m misstanken sthlm om jag inte minns... brukar stämma i typ 80 %...
    jo, det blir ju filtar & fällar & hela baletten då, och saknas det snö (vilket inte brukar vara ett problem i just februari) så har faster nog en vanlig vagn också. i nödfall tar vi väl pappas corvette! fast då lär ju tyvärr älsklingen vara spiknykter, plus att pappa måste skruva fast sätena ordentligt (den har stått som "fixar-objekt" i över 5 år nu)
    eller varför inte ingifta fasters streetracebil?

• blivande fru strömqvist

Hej på er brudar... så det är här ni är... :)
    Jag har letat efter er!
    Ser at ni pratar transport. Vi cet inte vad vi ska åka i än. Alla vi har frågat har sagt nej för de vill inte ta ut sina bilar på vintern... Pappa har en fin liten sportbil men bromsarna är inte av denna värld så det känns lite farligt. Hoppas att ni har haft det bra allihopa. Ha d bäst...

• madelene79

hejsan!!

letade efter fler som skulle slå till i februari och nu har jag hittat er. Hoppas det går bra att ansluta sig till er.

• agnelia

Välkommen madelene79!

Vilket datum ska ni gifta er?

• Speja

Hejsan tjejer!

Här kommer en till som ska gifta sig i februari, närmare bestämt den 18:e. Hoppas att det finns plats för mig också här på tråden. Ser att ni pratar transport... hjälp... nu blir jag lite stressad. Vi har bara bokat lokal och kyrka ännu. Dags att få tummen ur tror jag, tihi.

Svar på tråden Februaritråd nr 2!!