• agnelia

Februaritråd nr 2!!

Hej alla nya och gamla februaribrudar!!

Nu har det (redan!) gått tre månader och den gamla tråden stängts. brollopstorget.se/Forum-1-22/m1010599.html
    Så då hoppas jag att ni hittar hit och fortsätter här!

Jag vet att jag inte är den enda som ska gifta mig i februari så kom hit!!

Här kan vi vinterbrudar samlas och diskutera eller bara skriva oss lite. Fråga och undra så mycket vi vill. Tipsa om intressanta länkar och hör vad andra har för idéer och råd!

Välkomna!!!

• Svar på tråden Februaritråd nr 2!!
  • feb.brud

hallå brudar!
    Var är ni? har ni tagit semester från BT
    känner mig lite ensam här

• agnelia

*skratt*
    Ingen semester här inte!! Inte än iaf! Har däremot jobbat hårt och knappt hunnit med att tänka på bröllopet!

• lokatt

*återvänder*
    här lunkar det på så sakta med planeringen. just nu känns prio ett som att bli av med klänningen! det går så där, hoppas på turen.
    annars ska jag försöka boka in ett möte med festlokalens husfar inom den närmaste månaden för att få lite mer exakta uppgifter än när vi var där & rekade i februari.

Jema: ta hand om magen nu, den är dyrbar! och även om du/ni byter datum är du även fortsättningsvis varmt välkommen här i februaritråden...

bara 198 dagar kvar nu!

• feb.brud

Jag har semester men ingen annan har haft det. Min m2b går på semester imorgon så det ska bli kul! Vi drar till göteborg imorgon, då händer det lite och jag hinner koppla bort bröllopet ett tag.

• feb.brud

Idag har vi pratat med fotografen och det känns toppen tror att hon kommer att göra ett kanon jobb. har hört mycket bra om henne!
    Tyvärr har killen med limon ångrat sig och ska inte ta ut bilen till vintern, så nu har vi ingen bil. Tur att man är ute i god tid, så man inte jagar tre veckor innan. Ni kan vi leta i lugnt och ro.

• agnelia

När det gäller bilar så skulle jag vilja ha en Chrysler PT Cruiser, svart eller mörkgrå! De är så läckra!!!

• feb.brud

min m2b vill ha en hummer. Det känns lite pampigt.

• agnelia

Hi hi, rejäla vinterbilar!

Ingen skröplig veteranare...
    Nej, skämt åsido har jag full förståelse för att veteranägarna inte vill ta ut sina pärlor på vintern.

• feb.brud

lite ego iofs Fok gifter sig på vintern oxå!

• agnelia

Ha ha, kanske inte lika häftigt att köra nedcabbat i en Pontiac Bonneville mitt i snöoväder! *ler*

Svar på tråden Februaritråd nr 2!!