• agnelia

Februaritråd nr 2!!

Hej alla nya och gamla februaribrudar!!

Nu har det (redan!) gått tre månader och den gamla tråden stängts. brollopstorget.se/Forum-1-22/m1010599.html
    Så då hoppas jag att ni hittar hit och fortsätter här!

Jag vet att jag inte är den enda som ska gifta mig i februari så kom hit!!

Här kan vi vinterbrudar samlas och diskutera eller bara skriva oss lite. Fråga och undra så mycket vi vill. Tipsa om intressanta länkar och hör vad andra har för idéer och råd!

Välkomna!!!

• Svar på tråden Februaritråd nr 2!!
  • lokatt

vi fick hem vår godkända hindersprövning idag!!!

och så listan...
    4 februari:
    blivande fru strömqvist
    Maya 1974
    Brunkullan

5 februari:
    agnelia

11 februari:
    anna lokatt
    Johanna85
    Febriaribrud

18 februari:
    Senvinterbrud-06

25 februari:
    feb.brud
    feb25
    here comes the bride

• Maya1974

Oj det gick snabbt! Trodde det tog flera veckor innan man fick tillbaka den. Men ett JÄTTE GRATTIS till er

• Polly71

Hallå brudar, får man vara med här?

Vi gifter oss den 18:e februari, så jag får väl lägga in mig på listan under det datumet.

• Polly71

och så listan...
    4 februari:
    blivande fru strömqvist
    Maya 1974
    Brunkullan

5 februari:
    agnelia

11 februari:
    anna lokatt
    Johanna85
    Febriaribrud

18 februari:
    Senvinterbrud-06
    Polly71

25 februari:
    feb.brud
    feb25
    here comes the bride

• feb.brud

Hej tjejer!
    Inbjudningarna har börjat komma ut och folk berömmmer korten hela tiden. Vi är så glada. Våra vänner säger att korten är så originella. Jag är bara så LYCKLIG
    Hur går det för er andra!?

• here comes the bride

feb.brud
    Oj, nu blev jag stressad, har ni redan skickat era inbjudningar alltså?

Får man fråga hur de ser ut, vi sitter och svettas över våra just nu.

• here comes the bride

Hej Alla!
    Var och provade klänningar igår och inte blev jag mindre stressad av det.
    Först och främst så brukar jag aldrig ha klänning så jag trodde att det skulle vara svårt att se mig i en. Men tvärt om, jag såg ut som en prinsessa i alltihop.
    För det andra så ändrades allt som jag fantiserat om när jag väl kom i kreationerna. Hade tänkt tvådelat men förälskade mig i en hel klänning, hade tänkt mig axelbandslös men tyckte att jag var fin i halterneck och skulle absolut inte kunna ha släp, förrän igår.
    Dessutom är priserna långt ifrån vad vi budgeterat. Hjälp!

• feb.brud

here comes the bride:
    Du behöver inte stressa, alla gör olika. Vi tänkte bara att folk inte skulle boka upp sig efterom sportlovet börjar den helgen Vi har redan fått 4 nej, just på grund av det. Men vi kommer inte att sakna dem.
    Har tyvärr ingen bild på korten Vi har gjort korten själva. Det som var lite speciellt är att vi gjorde en hemsida och brände den på en cd skiva. Vi printade ett kort på oss på skivan. Så när man lägger skivan i datorn öppnas hemsidan direkt. Den innehåller info om oss, A-Ö, vägbeskrivningar, OSA, m.m. Detta i stället för nån infolapp. Vi har även använt samma typ snitt som på själva kortet. Vi är så nöjda
    Ska ta kort på ett så kanske jag kan maila, så får du se!

• Senvinterbrud-06

Polly71:
    Vad kul med en till som ska gifta sig den 18e!
    Var ska ni gifta er? Hur långt har ni kommit m allt?

• lokatt

nu har jag fått tyget till min klänning!!! *skiner som en sol*
    sååååå nöjd, och nu bara pirrar det i hela kroppen av längtan efter att få se resultaten!
    förutom tyg till min brudklänning hade jag även beställt tyg till klänningar åt vår (ev) extranäbb samt min tärna. (det tyget var så läckert att jag nästan inte vill låta henne behålla det! illa va?)

så glad, så glad!

• Maya1974

Har ni redan bokat tid i kyrkan? Själv får jag inte boka förrän den 31 oktober... Jätte tråkigt

• lokatt

Maya1974:
    det varierar jättemkt det där när man får boka... vi bokade ganska exakt ett år innan, för att få "vårt" datum, och det gick hur lätt som helst. medan min kusin, som gifte sig i den kyrkan nu i maj, inte skulle få boka förrän i november.
    orsaken? de fick ingen ny almenacka förrän dess...

men det är bara att bita ihop, och så ringa samma ögonblick de öppnar den 31:a.

• Maya1974

Jag vet, men det känns så orättvist Vill få iväg våra inbjudningar idag....

• feb.brud

Folk har börjat tacka JA till bröllopet
    Vi är så himal glada Inbjudningarna har varit ute ett dygn!

• Brunkullan

Vi skickade ut våra inbjudningar för två veckor sen, och redan har 1/3 svarat JA!! Vi ska dessutom själva gå på två vinterbröllop innan vårt eget, hi!!

• Pysen

feb.brud
    Vad KUL med inbjudningarna!!

Brunkullan
    Haaaiiiiii vad roligt, jag läste fel. Tyckte först det stod "vi ska dessutom själva gå på vårt bröllop"...

Svar på tråden Februaritråd nr 2!!