• agnelia

Februaritråd nr 2!!

Hej alla nya och gamla februaribrudar!!

Nu har det (redan!) gått tre månader och den gamla tråden stängts. brollopstorget.se/Forum-1-22/m1010599.html
    Så då hoppas jag att ni hittar hit och fortsätter här!

Jag vet att jag inte är den enda som ska gifta mig i februari så kom hit!!

Här kan vi vinterbrudar samlas och diskutera eller bara skriva oss lite. Fråga och undra så mycket vi vill. Tipsa om intressanta länkar och hör vad andra har för idéer och råd!

Välkomna!!!

• Svar på tråden Februaritråd nr 2!!
  • lokatt

4 februari:
    blivande fru strömqvist
    Maya 1974
    Brunkullan

11 februari:
    anna lokatt
    Johanna85
    Febriaribrud

18 februari:
    Senvinterbrud-06

25 februari:
    feb.brud
    feb25

• agnelia

4 februari:
    blivande fru strömqvist
    Maya 1974
    Brunkullan

5 februari:
    agnelia

11 februari:
    anna lokatt
    Johanna85
    Febriaribrud

18 februari:
    Senvinterbrud-06

25 februari:
    feb.brud
    feb25

• Johanna85

Mindre än 4 månader nu för hälften av oss... Hur känns det?

Själv är jag jätteprirrig!

• Johanna85

Febriaribrud

Kul att du också ska gifta dig den 11 februari! Var?

• Maya1974

Hur långt har ni kommit i planering och när började ni? Själv kom jag igång i slutet av augusti (förlovning 5 aug) och allt är nästan klart. Jätte tråkigt.. Vad ska man göra resten av tiden.??

• Maya1974

Såg listan nu.. Vad kul! Smart idé

• Brunkullan

Jag/vi är verkligen inte klar med planeringen. Vi har inte bestämt vilken catering vi ska anlita, min brudklänning har inte kommit än, så jag har inte provat den, vi har inte ordnat fordon från kyrka till festlokal, min m2b har inte provat ut sina kläder osv, osv! Så nog finns det att göra, hi!!

• Maya1974

Brunkullan: Du har det roligaste kvar.. Avis igen

• here comes the bride

Hej hej!
    Ny på tråden men ska bli fru den 25 februari. Har inte kommit så långt i planeringen ännu men kyrkan och festlokal bokade vi förra veckan.
    Det jag funderar mest på nu är fotograferingen. Eftersom att vi gifter oss på vintern så vore det ju kul att utnyttja det i bilderna, så att man ser att det är vinter menar jag.
    Har surfat runt massor och försökt hitta bilder men hittar nästan bara bilder på sommarbröllop.
    Någon som har några tips och kanske bra bilder som man kan få ideér från?

Superkul tråd förresten!

• Maya1974

Har inte heller hittat så många bilder. Men vi tar fotograferingen utomhus & inne innan kyrkan, på så sätt får vi bilder i dagsljus, sen när kyrkan är slut så blir det skymningsbilder, så jag tror att det blir riktigt fint. Ska ni fotograferas innan eller efter kyrkan?

Svar på tråden Februaritråd nr 2!!