Jag önskar vi också kunde komma ned i pris gällande maten men det är så att vi är rätt kräsna. Han jag varit yngre så hade jag absolut proriterat annorlunda men nu vill jag inte äta sämre än vad vi normalt gör när vi går ut. Det ska vara äkta champagne, kvalitet och gott vin.
Restaurangen som vi har bokat har svenska kocklandslaget där och tränar i deras kök. Maten bör ju inte var fy skäms...men först måste de övertyga min kräsna pojkvän.
Ni får väl inte göra för "tung" meny så alla orkar dansa efteråt! Vi kommer att ha förrätt, varmrätt men skippar efterrätten för tårtan (schwartzwald...lätt va?!
). Sen blir det nattamat innan alla ska "bussas" hem.
Nej, nu ska vi lägga oss. Imorgon är det min pojkväns födelsedag och jag har bokat 3 nätter på ett slott utanför Avignon. Har även bokat restaurangen på stället imorgon kväll. Deras kock ska vara mycket bra! Sen drar vi vidare till Toulouse för franskt bröllop, gåslever och en massa vin!!!
Sen åker jag tillbaka till Stockholm igen efter 6 veckor på Rivieran (jobbat 3, varit ledig 3). Vi hörs senare på BT och lycka till med planeringen så länge!