Hej viccy,
Vi ska gifta oss samma dag! Vart ska ni ha ert bröllop? Vi gifter oss utanför Stockholm i Mariefred och kyrka plus festlokal är bokad sen i juni och fotograf sen igår. Sen vet jag/vi hur brudbukett, frisyr, klänning, inbjudningar och annat ska se ut.
Jag skulle föreslå dig att börja titta på klänning i november-december då de nya modellerna har kommit in. Först till kvarn!
mia_maj2006 - tack för din synpunkt på klänningen! Tycker att den är elegant och romantisk...vilket stämmer in på mig.
Är så trött på alla dessa princessbakelser som är så populära just nu (jättevackert) men det känns inte som JAG. Faktum är att jag från början var inne på en Maggie Sottero klänning och provade en jättevacker kopia som var till salu. När jag stod i den klänningen med sådan där stålunderkjol så kunde jag knappt röra mig! oh jag vill DANSA och partaja på min bröllopsfest!!! Är fd tävlingsdansare och har redan varit princessa så många gånger att den biten faktiskt går bort MEN förstår alla andra som vill vara princessa för en dag. Sen så hade jag även en omröstning i midsomras då min familj fick rösta mellan 5 helt olika klänningar. Alla röstade på den som var den absolut enklaste, smal klänning i chiffong. Nu blir det inte den ändå...då den känns för enkel men det blir något åt det hållet en kopia av en San Patrick, en dröm i chiffong!