• mia_maj2006

Maj 2006 - ny tråd

Hejsan,
    de tog bort vår tråd så jag tänkte att startar den igen.

Nu är det officiellt att vi ska gifta oss. Alla blev jätteglada. Jag har inte talat om det för alla kompisar ännu men ska tala om det för mina närmsta tjejkompisar ikväll när vi ska på Allsång på Skansen. Eftersom vi ska gifta oss på Skansen kan jag visa dem lusthuset där vi ska gifta oss.

• Svar på tråden Maj 2006 - ny tråd
  • Bride M

VI ska gifta oss i maj, förmodligen första veckan. Vi förlovade oss förra året och planerade lite , men sen kände jag att det blev "för mycket" planerande och jag blev less...så nu blir det intenstivplanering på hösten.

• Nixie

Jag ska gifta mig 27 maj! :) Spännande och kul att planera.

• ängsklocka

Bride M:
    Känner igen mig ...Gick in väldigt intensivt med bröllopsplanerna i början, nu har jag knappt funderat nånting. Är väl dags att vakna till liv nu igen

Har skrivit i gammla tråden men jag kan göra det igen, 20 maj gifter vi oss.

• majbruttan

Bra med ny ntråd!
    Jag känner oxå lite så att det var och göra vid bokning av kyrka och lokal, men nu har det legat en hel del på is. Håller dock förtfarande ögonen öppna för klänningsmodeller, färgtema och stil på trycksakerna. Kommer nog igång mer efter sommaren

Vårt datum är 6 maj

• Nixie

Klänningar och sånt är roligt att fundera över! :) Har hittat några favoriter faktiskt som jag får prova någon gång framöver nu...

• ängsklocka

Ja klänningar är kul att titta på. Jag hade bestämt mig för en klänning. Hade även mailat Lavendar och frågat om hon kunde sy upp den och det kunde hon. Nu vet jag inte om jag vågar beställa därifrån efter allt strul, så jag har sett mig om efter lite andra och har hittat en ny favorit

• mia_maj2006

Jag är så tokig att jag redan köpt klänning. Dollarn låg så bra i våras att jag köpte den redan då. Jag köpte på nätet från USA och är jättenöjd. Visade den för mamma idag och hon tyckte att den var jättefin. Men det blir till att gå ner några kilo för att den ska sitta bra, just nu sitter den som ett korvskinn över magen, min mage är helt opropertionerlig mot resten av kroppen efter min graviditet men jag ska nog kunna gå ner ca 5-10 kg till maj hoppas jag. Jag har 7 kg kvar till det jag vägde innan graviditeten och jag hoppas att i alla fall komma tillbaka till det. Tur att jag älskar att träna.

• msbine

Hejsan!
    Ska gifta mig den 27:e maj i Helsingborg. Fler som ska gifta sig då i skåne?
    Har bara bokat kyrka, präst och festlokal, klänning och så får vänta till våren tänkte jag...

• Josqvist

Vi gifter oss också den 27 maj! Vi har bara bokat kyrka (Grevie kyrka), men vi håller på att leta en lämplig lokal. Ska kolla in Roddklubben i Ängelholm i morgon, är det någon som har varit där?

msbine, var i Hbg gifter du dig, var ska ni ha festen?

• msbine

Josqvist; Vi gifter oss i Raus Kyrka och kommer sen att ha festen på Sundspärlans Värdshus. Såg att ni skulle vara eventuellt på roddklubben i Ängelholm, där e jättefint ;) Har varit där några gånger på tävlingar, min pappa är väldigt sktiv inom roddsporten.

Svar på tråden Maj 2006 - ny tråd