• Piff&Puff

någon som ska gifta sig augusti 2006?

hEJ!
    Skulle vara kul att prata med någon som också skall gifta sig nästa år. Kanske prata lite ideer och kanske få lite tips.
    Se hur långt ni har kommit med eran planering. Vi har inte kommit så långt på grund av våra barn fått vattenkoppor. Men vi har bestämmt datum, vigselplats + fest-lokal. Temat kommer vara marint. Då tror
    många att man ska ha blått, men inte i vårat fall. Färgerna kommer gå i creme och vinrött. Skulle bli jätteglad om någon hörde av sig
    KRAM PIFF&PUFF

• Svar på tråden någon som ska gifta sig augusti 2006?
  • j o n n a h

Izunia: vad roligt! var gifter du dig?

• Knorpan

Hej alla Aug. brudar! Jag ska också gifta mig i Augusti 2006. Vi har oxå bokat kyrka och festlokal. Har just börjat surfa runt på bröllopsidor och leta tips och råd. Känns så långt till nästa år bara...man skulle vilja att det var snart!!! Men bra iofs att man har god tid att tänka igenom hur man vill ha det.

• Izunia

Johanna: Vi gifter oss i Lund. Själv?

• j o n n a h

Izunia: i Göteborg. Har du kommit långt med planeringen? själv ycker jag det är så himla roligt, det här med planeringen, men har bara bokat festvåning än.

• Izunia

Gör inbjudningar just nu..inte lika roligt längre..hahah!
    Det mesta är fixat, förutom kyrkan som vi först kan boka mars 06..

• mjukisb

hej
    Jag ska också gifta mig den 5 augusti 2006. Har bokat kyrka, fest lokal, präst, fixat så min mamma ska sy bröllops klänningen, nästan klar med gäst listan. Bokat band till bröllopet. Gjort en budget.
    Men det känns så konstigt. Man ska gifta sig.

• Bluebride2006

Vad jag är avundsjuk på alla som kan boka så mycket i förväg :( Jag måste vänta tills efter nyår

• mjukisb

Bluebride2006:
    hur kommer det sig att du måsta vänta till efter nyår innan du kan boka?

• Trici

Även jag i augusti-september! Såååå svårt att hitta ett bra datum! Egentligen skulle jag vilja gifta mig i september men e lite oense med delar av släkten. Får se hur det blir...

• Bluebride2006

mjukisb..... Kyrkan tar inte emot något, det är en vägkyrka som det kallas som vi ska gifta oss i och de kan inte boka något, eftersom de har ingen almanacka för det förrän nästa år och lokalen måste veta att det inte är någon golftävling just då... vi tänkte ha middagen på en golfklubb i närheten av kyrkan.

Svar på tråden någon som ska gifta sig augusti 2006?