• Piff&Puff

någon som ska gifta sig augusti 2006?

hEJ!
    Skulle vara kul att prata med någon som också skall gifta sig nästa år. Kanske prata lite ideer och kanske få lite tips.
    Se hur långt ni har kommit med eran planering. Vi har inte kommit så långt på grund av våra barn fått vattenkoppor. Men vi har bestämmt datum, vigselplats + fest-lokal. Temat kommer vara marint. Då tror
    många att man ska ha blått, men inte i vårat fall. Färgerna kommer gå i creme och vinrött. Skulle bli jätteglad om någon hörde av sig
    KRAM PIFF&PUFF

• Svar på tråden någon som ska gifta sig augusti 2006?
  • elora

Izunia: Verkligen snygg klänning!!! ;)

• Izunia

elora tack sa mycket! Det är sa kul att höra! Jag tror faktiskt att den är vackrare i verkligheten! Den kommer ju snart, sa jag hoppas jag hinner se den innan vi aker bort..men det tror jag knappast

Men sa fort jag far den ska jag sätta in bilder!

• Izunia

usch...maste bara skriva av mig..har börjat med inbjudningskorten idag..vilket jobb!!! Har fatt för mig att klippa och klistra..Och har jag börjat kan jag inte sluta. Ska ga och göra nagra till snart!

• Bluebride2006

Elora......... om jag inte blivit blåst, vilket jag inte hoppas så är min klänning lite större än jag själv så det går att minska den.

• elora

IZUNIA:
    Samma här -när kreativitet sätter igång är man som tokig -kan inte ta paus!!! Här sitter jag lätt 2 timmar fastän jag redan kollat allting o skrivit en massa. Lite galet ;)

BLUEBRIDE: Ohhh...näää...vi håller allt tummarna att du får din klänning! Men den skulle redan ha kommit eller??? Ojoj förstår din oro. Men vi tror väl på det bästa??? ;)

• Izunia

elora..ja man blir lite lätt BT-addicted här!

• Bluebride2006

Nej, den kanske inte kommer förän om 5 veckor jag vet inte, har jag förstått det rätt så skulle den skickas i måndags, men jag har inte fått mail från dem om något kolli, men jag hoppas de svarar snart igen.

• BlueTopaz

Hej! Här är en augustibtrud till =)
    Vi ska gifta oss 19 augusti och festlokal och budget är spikad, fotograf bokad, och klänning och ringar är nästan färdigt, men det kan ju komma in ngt nytt fint till 2006 kollektionen?
    Vi har även bestämt hur buketten och inbjudningarna/ programmen ska se ut.

Allt detta färdigt nu beror dock på att vi ska ha barn om en månad och jag kommer inte ha tid på ett bra tag igen.. ;)

• j o n n a h

.. och är är en agustibrud till, har precis spikat att vi ska gifta oss den 12/8 nästa år! har prelbokat festvåning, nästan bestämt kyrka och såklart börjat snegla på klänningar ..

• Izunia

johanna23: Vi gifter oss samma dag!

Svar på tråden någon som ska gifta sig augusti 2006?