• Piff&Puff

någon som ska gifta sig augusti 2006?

hEJ!
    Skulle vara kul att prata med någon som också skall gifta sig nästa år. Kanske prata lite ideer och kanske få lite tips.
    Se hur långt ni har kommit med eran planering. Vi har inte kommit så långt på grund av våra barn fått vattenkoppor. Men vi har bestämmt datum, vigselplats + fest-lokal. Temat kommer vara marint. Då tror
    många att man ska ha blått, men inte i vårat fall. Färgerna kommer gå i creme och vinrött. Skulle bli jätteglad om någon hörde av sig
    KRAM PIFF&PUFF

• Svar på tråden någon som ska gifta sig augusti 2006?
  • JoLu

Bluebrid & Izunia:

Vad är det för typ av klänning som ni köpt? Hur ser den ut? Ni kanske har nån bild?

• elora

Bluebride: Idag provade jag lite klänningar för att se vilken modell som verkar passa...Fastnade för Nixas nr 326

www.brollopstorget.se/Klader/galleri-brudklader-detaljer.php&ref=%2FKlader%2Fgalleri-brudklader.php%3Fbrand%3DNixa%26feature3%3D%26feature4%3D%26price%3D%26go%3DVisa

Men det ska bli spännande att se vad sömmerskan kan föreslå till humant pris ;) Man har mardrömmar om att det blir äckligt dyrt -håhåjaja.

Din klänning är jättefin! Ska bli kul att se om den motsvarar dina förväntningar!
    ;)

• Bluebride2006

Fin klänning Elora. Jag hade också tänkt mig en nixaklännig, nr 357, men jag kände efter ett tag att det kändes fel och kollade ebay för att se om den fanns och det gjorde den.

Det hoppas jag också, jag bara längtar efter den.

• JoLu

Bluebrid & Izunia:

Vilka underbara klänningar ni har valt.

• fiafiber

Hallå,
    här är en till med bröllop 12/8-06!
    Lokal & kyrka är bokad i Fjällbacka i Bohuslän.
    Frisör, florist är också klart. Vill även jag köra nixa, men denna:
    www.brollopstorget.se/Klader/galleri-brudklader-detaljer.php&ref=%2FKlader%2Fgalleri-brudklader.php%3Fpage%3D5

Oj det blev en lång länk,,, hoppas den funkar!
    Sitter annars o pillar med inbjudningskort & teman, lutar åt cerise, lime, silver & vitt. Lite skrikigt, men det passar oss

• elora

BLUEBRIDE: Visst hade du beställt din klänning utomlands? Sitter och gluttar på Ebay och är lite sugen ;) Man kan ju verkligen fynda och det är jag nästan beredd att göra ;) I såna fall, om du köpte via nätet -är klänningen sydd så man kan justera vid behov?

;)

Svar på tråden någon som ska gifta sig augusti 2006?