• Piff&Puff

någon som ska gifta sig augusti 2006?

hEJ!
    Skulle vara kul att prata med någon som också skall gifta sig nästa år. Kanske prata lite ideer och kanske få lite tips.
    Se hur långt ni har kommit med eran planering. Vi har inte kommit så långt på grund av våra barn fått vattenkoppor. Men vi har bestämmt datum, vigselplats + fest-lokal. Temat kommer vara marint. Då tror
    många att man ska ha blått, men inte i vårat fall. Färgerna kommer gå i creme och vinrött. Skulle bli jätteglad om någon hörde av sig
    KRAM PIFF&PUFF

• Svar på tråden någon som ska gifta sig augusti 2006?
  • Bluebride2006

Hej, här är en till som gifter sig 5 augusti 2006. Vårt färgtema är ljusblått/vitt. Jag funderar på att använda en ljusstake jag ärft av min farfar, inga av mina mor/farföräldrar lever längre. Sen ska jag försöka göra stora rosetter med hjälp av sidenband, jag har såna, när jag har ordnat såna så ska jag förska fixa bild på det. Jag har även bestämt klänning. Jag ska försöka fixa en bild på den sen, om det är någon som är intresserad.

• MiaJ

Hej alla!
    Får man va me?
    Vi gifter oss också i augusti 2006!:D Men hjälp vilken panik jag får när alla har varit så duktiga och fixat så mycket! Vi vet inte ens vilken lokal vi ska ha. Har så dålig koll på vad olika saker kostar. Beror ju också på om vi får nåt bidrag :)

• Peppina

Hej alla!
    Måste bara berätta för nån:
    Har nu äntligen fått tag i den bokningsansvariga i kyrkan vi vill ha och har bokat till den 19/8!!
    Känns så verkligt helt plötsligt :)

Nu kan planerandet börja på allvar :)

• augusti06

Hej alla! Här är en till som gifter sig i augusti 06.Vet inte riktigt vilken helg det blir ännu...Har alltid funderat på vinterbröllop, men min M2B tycker ändå att sommaren är bättre.Försommaren är inget för oss. Vi vill ha ljus och lyktor för att höja stämningen på vår stora dag!I september ska jag se på klänningar.Annars har vi inte gjort så mycket ännu. En hel del idéer håller dock på tar form i mitt huvud.Det är härligt dethär planerandet!

• tattooz

hej det var ett tag sen jag var inne, eftersom man var så ivrig till en början med planerandet så har jag varit lite coolare nu, har ju ett år kvar! Men visst det känns lite konstigt oxå eftersom vi inte fått boka vår kyrka ännu så... Men klänningen har jag ju bestämt mig för redan, det måste bli en maggie sottero,, troligtvis en kopia från ebay cinderellas eller nåt. Och festprogram o inbjudningarna är någotsånär färdigställda åtminstone i formen. Det roliga är att det finns inte en person som vi ännu talat om det för- som när min syrra var hos oss förra vecka så tog hon upp ämnet så ryckte jag bara på axlarna att vi får se. Vi var tom ute på promenad vid vår kyrka- ja vi bor ju nästan intill- så kunde jag behärska mig fastän det bubblar i mig varje gång man går där! Nä, vi har tänkt att hålla på det till jul då vi ska fira jul hos oss och meddela det då.
    Nä nu måste jag titta in på alla nyvigdas bilder från deras bröllop. Visst är det härliga bilder- man längtar!!

• aug 06

Hej får man var med på ett hörn jag gifter mig oxå de 5 aug -06.

• Bluebride2006

vanligt datum tydligen :)

• elsabeskow

Hej alla!
    Jag skall också gifta mig den 5:e augusti nästa år! Jag läste någonstans att den första lördagen i augusti är tydligen den vanligaste dagen. Nåja, man lär ju inte få pris för den mest orginella dagen, men men, kyrkan är i alla fall bokad!

• Hunney

Hejsan!
    Jag å min sambo gifter som 26 augusti nästa år i skepplanda. Vi har inte heller kommit så långt men vi har bestämt datum, festlokal å tema, vårat blir i vinrött å olivgrönt kanske oxå crém vet ej är i valet å kvalet kan ej bestämma mig. min klänning är vit å vinröd.
    kram.

Svar på tråden någon som ska gifta sig augusti 2006?