• MrsPink

Bröllop i stockholms skärgård??

Någon som har tips på var man kan ha både bröllopet( nån mysig kyrka eller ett kapell) & festen (restaurang/herrgård/slott) i stockholms skärgård?? Helst på nån ö typ sandhamn eller så...
    Planerar bröllop för sommar -06, vore tacksam för hjälp!

• Svar på tråden Bröllop i stockholms skärgård??
  • drea

Jag ska gifta mig på Sandhamn i år den 30 juli. Kapellet kan man hyra för 2200kr och middagen har vi på värdshuset!
    Sover gör vi på sands hotell!

Det kommer att bli JÄTTEbra!

• MrsPink

Tack så mycket.... har letat efter info om bröllop speciellt på sandhamn..men även andra öar.. när vi var i sandhamn för 2 sommrar sedan såg vi ett par som skulle gifta sig där.. såg så mysigt ut!!
    Tack båda 2 som svarat..

Men jag är öppen för mer förslag om det finns

/Jennyfer

• Ananas

Har en kompis som ska på bröllop i Blidö kyrka på lördag och festen skulle vara på Blidö värdshus.

• madiken

Ett tips är Bogesunds slottkapell i Waxholm och Blynäsgården för festen (oxå Waxholm) Jag ska gifta mig där i augusti i år. Blynäsgården ligger precis vid vattnet, jättefint. Vi ska anlända med båt till festen. Enda nackdelen som jag ser det är att man måste anlita cateringfirma för maten men jag har hittat en tjej som brukar gör det och verkar väldigt proffsig. Vi bokade lokalen och kapellet i juli förra året!

Kramar

• Bridezilla ; )

Vi skall gifta oss i Sandhamnskapell i augusti, festen har vi i Missionshuset precis nedanför kapellet och maten fixar sandhamnsvärdhus (som äger Missionshuset).

Svar på tråden Bröllop i stockholms skärgård??