• Justina

Oups, lite snabb.....

SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!

• Svar på tråden Oups, lite snabb.....
  • drea

Cheerful!
    jag håller med Min kollegor förstår ingenting!!!!

• Hej baberiba

drea

Ja ta en helikopter och så köper du sprit för pengarna också så kan vi ha fest......:D:D:D:D:D

Jaså är det du som håller på utbetalningarna som det stod om i Aftonbladet igår !!....:D:D:D:D:D

• Hej baberiba

drea

Inte mina kollegor heller....jag får mina skrattanfall här i hörnan bakom skärmen...........:D:D:D

• snartgift

Alltså detta är helt klart den bästa tråden på urlänge. Jag skulle hoppat in i duschen för en halvtimme sen men jag bara sitter här och väntar på inlägg i denna tråden hahaha! Är man helt psycho då eller?

Tur ingen ser mig för jag inga kläder på mig heller i o m att jag skulle duscha hahaha!!! Tur man är mammaledig! :D

Cheerful Då känner du kanske Carro eller vad hon nu hette som var med i Big Brother? Hon sa ju att hon var med i Menza hahaha!

Jag tror jag åt Capriccosa eller nåt...

Har nog aldrig sett så många glada gubbar i en och samma tråd som här! :D :D :D :D

• drea

Ja, det är jag som latar mig bara! Snart ringer väl Expressen och frågar ut mig!

Herregud, man måste ju vara på BT oxå och inte bara jobba!!!

Snart gift!
    Ska jag plocka upp dig på vägen i min helikopter på vägen till Ljungby?

• snartgift

drea Ja, gör det för jag börjar bli lite hungrig nu faktiskt. :D

• snartgift

Det blir ju ingen omväg för dig, jag bor i Malmö! ;)

• snartgift

Tycker ni segar lite här nu... Eller har du flygit iväg med helikoptern kanske???
    :D :D

• drea

Sorry, här är jag!
    Nä jag letar efter nycklarna till Helikoptern, de verkar vara borta!

• snartgift

Nån som har snott dem!!! Call 911!! :D :D

Svar på tråden Oups, lite snabb.....