• Justina

Oups, lite snabb.....

SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!

• Svar på tråden Oups, lite snabb.....
  • drea

Snart gift!
    ja, det passar ju honom

Var Pizzan god förresten? Är det värt att ta omvägen dit?

• snartgift

drea :D Jag tror pizzan var god, men det var så länge sen jag var där, men kör inom bara för att äta lite. Det skadar aldrig med en pizza i magen :D

• drea

Snartgift!
    Nej, en pizza är aldrig fel! Men frågan är om det är värt att åka till Ljungby från Stockholm för en pizza

Vad säger Cheerful, är pizzorna värda ett besök i din trevliga hemort?

• Hej baberiba

drea

Pizzorna är super goda här.....speciellt på Charlies.

Så drea varför inte ta en pizza på Charlies på lunchen!....:D:D:D:D:D:D det tar ju bara 4 timmar hit från Sthlmn. hahaha

• snartgift

Ta en pizza i Eslöv då. :D Lite längre men vad f*n, värt att prova!

Eller kom hit här så har vi grillfest! :D

• Hej baberiba

Snartgift

:D:D:D:D hahaha....det finns ett antal pizzerior här med parkering utanför....men jag tror jag vet vilken du menar....:D:D:D:D:D:D:D

• snartgift

Cheerful Se, du fattar direkt! Så ska det vara! :D :D :D Inte en massa förklarande hit och dit. Lysande!!! :D

• Hej baberiba

Snartgift

Jag är smart (är med i menza)...:D:D:D:D:D

Vad åt du för pizza ?

• drea

Jo, kanske kan man ta långlunch i dag, där är ju inte så mycket att göra här på försäkringskassan i dag. Känner inte för att göra några utbetalningar i alla fall!

Kanske kan man åka helikopter, då slipper man ju all trafik? På skattebetalarnas kostad så klart!!

• Hej baberiba

Vilken kul tråd, det livar upp en här på jobbet....tror det är den mest intressanta här på BT !!....det blir många skratt...:D

Svar på tråden Oups, lite snabb.....