• Justina

Oups, lite snabb.....

SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!

• Svar på tråden Oups, lite snabb.....
  • Annica_B

Åååh vad mysigt med hus!!! Vi var på husvisning i söndags. Helt nybyggt, det var Hjältevadshus som hade utställning. Helt "vanligt" hus, fast det är ju underbart när de är nybyggda! Får väl se när det kan bli, husbandet får nog sluta plugga o börja jobba först...

• Annica_B

Nä fikapaus! Ska jag hälsa madde o vickan o dom Cheerful?

• Hej baberiba

Annica

Ja det är skönt med hus men det är mkt jobb men det får husbandet sköta....:D jag bara latar mig......:D:D:D hahahaha Jag brukar säga att jag sköter marktjänsten och han resten.....:D:D:D:D

Ja hälsa madde och vickan och säg att jag blev ledsen när det inte kunde luncha med mig idag....:( jag blev helt ensam på lunchen.....:(

• drea

Sorry, nya elever kom in och ville prata, några lärare tittade också förbi och jag blev tvugnen att läsa igenom ett arbete och sätta ett slutbetyg på en elev... man hinner med mycket i dag. Fortfarande har jag inte gått på toa, som jag planerade att göra för en halvtimme sen...

• drea

Jag vill också fika, kan nån sms en bulle och en latte tack! eller bara en GB sandwich i alla fall...

• Hej baberiba

drea

jag kissade för en halvtimme sen...det var sköönt.....:D

En latte kan jag fixa....har ingen bulle eller sandwich....:(

Är Latte och Au Lait samma sak??

• Annica_B

Gud vad gott med bulle.... Men nu är det pointsräkning som gäller, och en bulle kostar för mycket points. Bullar ska vara hembakade, nybakade och intas med ett stort glas kall mjölk... *mmmmm*

• Annica_B

Nä, jag tror det är mer mjölk i en latte... Jag vet iaf att en latte innehåller 1/5 espressokaffe och 4/5 skummad varm mjölk... Au Lait vet jag faktiskt inte. Skulle ju kunna vara samma sak men på olika språk. Låter ju nästan så... *snillet spekulerar*

• Hej baberiba

Mmmm gott med nybakade bullar tror jag ska baka det i helgen....+ lite frallor...åhhh vad duktig jag är...:D

Svar på tråden Oups, lite snabb.....