• Justina

Oups, lite snabb.....

SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!

• Svar på tråden Oups, lite snabb.....
  • Bela

Mohaha, vi får kräva en hämdaktion på Småland då helt enkelt.
    Vi känner ju ingen där förutom Cheerful och hon flyttar sig nog om vi förklarar läget??

• drea

Nej, han var en riktig nöt så det var bara bra att han blev av med körkortet. Kanske kan man be alla idioter i trafiken ta en sväng via småland så att man slipper dem i framtiden?

• Bela

Ah, sånna har vi många av i Västerås. Vissa tror blinkers är valfritt, alltid lika spännande...

• Bela

..och brukar inte alla ex. vara nöt? Annars brukar dom vara nuvarande istället för ex?
    *filosoferar*

• drea

Jo det är sant, men den här var en riktig jubelidiot! Jag fick tex betala när vi gick på bio och han hade 20!!!! gratis biljetter OCH jag fick betala för slitage på bilen plus bensin när vi åkte till hans föräldrar!!

• drea

Fattar varför man inte sa i från! Det var först när han hade en annan vid sidan av mig som det tog slut!

• Bela

Hahaha, han låter som en riktig knasboll.
    Skönt att du har träffat en bra kille nu då.

• Bela

Vilken typ, om min kille skulle vara otrogen mot mig så skulle han få en stekpanna i huvudet.
    Bra att du gjorde slut, you go girl!

• drea

Ja, det var 6 år sen det tog slut och jag hittade min drömprins bara månader efter! Så jag är SÅÅ glad. Trodde först att förhållanden skulle vara på det sättet! Nu vet jag bättre!

• Bela

Nu är jag JÄTTEAVIS på din fina ring!!

Svar på tråden Oups, lite snabb.....