• msbine

Nån mer som ska gifta sig i maj 2006?

Nån mer som ska gifta sig i denna månad? Vi ska gifta oss den 27:e maj i Raus Kyrka och ska sen ha festen på sundspärlans värdshus. Hur långt har ni andra kommit i planeringen? Jag har inte kommit längre än att kyrka, präst (ska ha min konfirmationspräst) och lokal e bokad...
    Kramizar!

• Svar på tråden Nån mer som ska gifta sig i maj 2006?
  • mia_maj2006

Vi ska också gifta oss den 27 maj. Så här långt har jag kommit i min planering. Lokal och vigselplats är bokade (på Södermalm resp. Skansen i Stockholm), omslagen till inbjudningar, program och menyer är klara. Klänning och skor är inhandlade och en massa annat är planerat men inte genomfört. Jag har kommit långt men det är bara för att jag tänkte göra så mycket som möjligt medan jag är mammaledig

• msbine

Oj, vad långt du har kommit, kände direkt att man låg lite efter i planeringen ;) Vi började bara planera för två månader sedan, det är fortfarande inte officiellt att vi ska gifta oss, sambon har inte friat än och vi har bestämt att inte berätta för vänner och familj förran han har gjort det. Inbjudningar, vigselprogram och festprogram har jag börjat leka lite mer i datorn (tänkte göra egna och spara lite pengar). Å vi har bokat bröllopsresan. Men längre än så har vi inte kommit ;)

• msbine

Läste den gamla tråden, blev lite stirrig när jag såg hur långt alla verkade ha kommit i sina planeringar... Jag som trodde att jag var ute i god tid :) Fick i alla fall bekräftat lokalen igår, hade bara preliminärbokat den innan.
    Ha de bra!

Svar på tråden Nån mer som ska gifta sig i maj 2006?