Brudar 27/8
Halloj blivande brudar.
Vilka är ni som gifter er den 27/8.
Vore så roligt om vi kunde starta en tråd tillsammans.
Jag är nyfiken på vilka ni är...
Halloj blivande brudar.
Vilka är ni som gifter er den 27/8.
Vore så roligt om vi kunde starta en tråd tillsammans.
Jag är nyfiken på vilka ni är...
Jag är här!
Vi gifter oss den 27/8 kl 13.30.
Höja kyrka utanför Ängelholm.
Är verkligen mitt uppe i planeringen..har varit och pratat med fotografen idag och ska träffa präst och musiker helgen efter midsommar; )
Vi gifter oss 27/8, och har just nu panik återkommer.
hej vad kul, vi gifer oss den 27/8 på rockelstad slott i södermanland. jag satt precis och tänkte på att starta en tråd för oss men nu behöver jag ju inte
vi har det mesta fixat, idag ska jag gå och beställa brudbukett, det ska bli kul. sedan är det bara en mindre musikanläggning som ska fixas... mycket mer kan vi inte göra innan då jag gjort en del... sedan blir det ju en hel del saker att göra dagen innan. jo just det, meny kort ska ju göras
Hej tjejer,
Vi gifter oss oxå 27/8 i Kungälvs kyrka. Jag är oförskämt lugn - hoppas det håller i sig hela tiden så att man får njuta så mycket som möjligt!!
jag är nog också oförskämt lung, nästan så lugn att jag blir stressad öer det
Jag är också en ganska lugn brud som gifter mig den 27/8 på Åland. Mycket kvar att göra med festprogram, vigselprogram, bordsdekorationer, presenter till gästerna, viktnedgång, ringkudde och massa mer. Oj, oj.
hej hej alla, hur går det med förberedningarna? viktnedgång.. det har jag inte ens tänkt på......
Hej svejs!
Jag, eller kanske vi, gifter oss den 27 augusti i Sala. Det känns som om jag har koll på alla stora saker, men ungefär 30 miljoner småsaker kvar att göra.
Förbereddningar... känns som om jag inte riktigt kan komma igång - fast visst håller man omedvetet på hela tiden. Kollar fortfarande runt på olika buketter till mig och tärnan, men jag tror jag bestämt mig.
I övrigt så beställde min M2B min ring igår, jag ska inte få se den föräns i kyrkan - och jag är sååååå nyfiken!!! Men han har väldigt bra smak och har köpt jättefina smycken tidigare så det blir alldeles säkert jättebra!!
Någon annan som kört fast i planeringen?
jag tror inte att jag har kört fast i planeringen men jag kan känna att jag borde ha mer att göra... många andra verkar ha så mycket at göra men inte jag.. bara bordsplaceringen kvar tror jag, och att fixa en bra ljudanläggning men jag tror att min killes brorsa skule ta med en sådan....hur känner ni andra?
Japp, nu börjar det dra ihop sig. Vi ska gifta oss den 27 augusti i Hyltinge Kyrka i Sparreholm och sedan ha fest i Sparreholms hembygdsgård.
Just nu känns det som att läget är under kontroll men man vet ju aldrig vad som händer. Visst är det lite småsaker kvar som ska köpas in, festprogram, vigselprogram och bordsplacering ska färdigställas. Men det är ju hela tre och en halv vecka kvar så...
Sen är det ju det här med möhippa och svensexa...
Här är en till.
Vi gifter oss 27/8 kl 16 i Arlövs kyrka, börjar bli rätt nervös nu.
Hur ligger ni andra till i eran planering??
Hej hopp
Vi ska också gifta oss den 27/8 utanför Härnösand som ligger strax ovanför Sundsvall.
Prästen var här i kväll. Han var en väldigt lättsam och tyrevlig kille som dessutom datear kantorn (har jag hört) så det verkar gå som smort med sång i kyrkan och allt. Det mesta är fixat (tror jag) Ska bestämma mig defenitivt för klänning i morgon!
Ja just det sminket måste jag kolla! Usch det hade jag glömt.
Annars är det mesta under kontroll. Vi bestämde oss i mitten på juni, så allt har gått väldigt fort. Vi ville gifta oss på vår årsdag den 28/8, men det är ju en söndagoch då blir det lite trist. Lördag blir bra
Här är en som ska gifta sig 27/8 i aspö kyrka utanför strängnäs. Börjar nog att få ihop alla trådarna nu. Små detaljer att ordna och så bordsplacering och festprogram.
Jag har haft ett gå ner i vikt problem i stället. Jag beställde min klänning i storlek 36 men när jag fick den hade jag fått magkatarr och gått ner 4 kg på grund av detta. Men det är väl kanske lättare åt det hållet. :)
Sent igårkväll fick jag veta att bandet som ska spela kan "vår låt" utantill. Det kändes väldigt bra att höra eftersom den är väldigt gammal och det är inte så många i vår ålder som hört den. Vi ska inte dansa brudvals utan en långsam "tryckare istället. Min M2B gillar inte att dansa så mycket, vals var det aldrig tal om att försöka lära honom. Men jag är nöjd ändå!
Hur går det för er?
Hade ni redan en bild av vad och hur ni ville ha bröllopsdagen?
Själv har jag fått pressa fram det nu under 1½ månad. Jag har väl inte direkt haft bröllops som en het önskan förrut.