• Mrs. Robins­on
    Äldre 14 Jun 15:39
    51981 visningar
    23 svar
    23
    51981

    Ni som är ca 173 i längd vad väger ni?

    Jag ar 173 och vager 64 kilo. Vill ga ner till 58-60, kanner mig mycket fet just nu.

  • Mrs. Robins­on
    Äldre 14 Jun 15:58
    #0

    Jo, jag tranar, har formade armar, rygg och ben. Springer.

    Problemet ar "love handles". Tror inte att de gar att fa bort utan att "banta"

  • Mrs. Robins­on
    Äldre 14 Jun 17:50
    #0

    Dessa vikt tradarna ar konstiga i sig sjalv, for langd i forhallande till vikt sager inte sa mycket. Matt sager mer, eftersom man da kan se muskler. Jag tycker anda att det ar kul att se vad folk sager om sig sjalva som ligger pa samma storlek som en sjalv.

    Som tjollan sager sa ar det kanske ett storre antal kvinnor som inte kanner sig nojda med sin vikt an de som gor det.

    Jag vet inte om det sitter i mitt huvud, men jag tycker att jag ar tjock, och nar manniskor sager att jag inte ar det sa tror jag att de ljuger. Man vill liksom bara veta sanningen, forstar ni hur jag menar?

    Jag tror att det hade varit lattare for mig att ga ner i vikt om nagon hade sagt till mig att jag behovde det. Det later helt vridet, jag vet.

  • Mrs. Robins­on
    Äldre 14 Jun 19:47
    #0

    Line:

    Du, det ar intressant, for jag har fatt det tipset innan och provat gora det nagra dagar i veckan, men jag kanner ingenting. Vart ska det spanna nar man gor sjalva ovningen?

Svar på tråden Ni som är ca 173 i längd vad väger ni?