• Mrs.A

Är det några fler som gifter sig den 2/7 ?

Hej tjejer!!!

Det börjar ju närma sig med stormsteg och jag trodde verkligen att allt var på sin plats, men igår fick jag faktiskt lite panik över alla "småsaker" som måste göras. Hur går det för er, börjar ni bli färdiga? Kram

• Svar på tråden Är det några fler som gifter sig den 2/7 ?
  • Mrs.A

Ursäkta stavningen....thihihi!

• Mrs.A

Glömde ju fråga....hur ska ni dekorera era bord!?? Vi har väl tänkt att ha en ljusgrupp i mitten av bordet och två vaser med rosor i samma nyans som i min bukett...sen hade vi tänkt att ha meny kort o liknande men inte mycket mer...vet inte om det känns fjuttigt!? Har ni några idéer? kram på er!

• 2/7-05

Vi skall ha en grön löpare på borden. (har köpt en tapet som jag skall skära till) Sedan kommer vi att ha IKEA´s värmejushållare (4st 9 kr) med rosor och med geleljus med hjärtan i botten. Vi kommer även att ha menykort och engångskameror på borden.

• Darling1

här är en till som blir fru den 2 juli!

känns som man har 1000 saker kvar att fixa, har en lista på vad som ska göras och varje dag försvinner åtminstone någon punkt!

• Snigel

Våra bord kommer att bli enkelt dekorerade. Vit duk, små vaser med blommor från brudbuketten, värmeljus och råg som ligger i mitten av borden. Plus sånghäften, såklart.

/Snigel

• Darling1

vi kommer också att dekorera väldigt enkelt! blir vita dukar och mörkt röda servetter. Vi kommer ha vaser med nån röd och vit ros i varje, sen fanns det i lokalen jättefina värmeljusstakar som vi kommer använda oss av!

• Mrs.A

Hahaha...jag blev "hippad" igår!!! Det var så roligt och det blev precis som jag hade önskat det!!! En trevlig tjejdag!! Det började tidigt på morgonen och slutade sent på natten...så idag är jag helt färdig! Det började med en tur till "fångarna på fortet" och jäklar va kul det var, kunde ha varit där hela dagen...vi var urusla men vi hade det jätte trevligt. Sen vart det en trevlig lunch och discobowling...jag förlorade!! Därefter begav vi oss hem för att göra oss i ordning för en kväll ute på stan. Kom hem inatt och allt snurrade...men det hade varit en härlig dag!!! kram på er

• Snigel

Mrs.A:
    Vad kul! Min hippa blev också jättelyckad! Man är så glad att man har sina vänner!

Idag har jag provat klänningen som min mamma har sytt. Den passade perfekt! Men... Jag kan inte ha de underkläder som jag köpt. Tycker ni att det blir konstigt att byta underkläder på kvällen, när vi är där vi ska tillbringa bröllopsnatten?

/Snigel

• Mrs.A

Snigel: Jag tycker inte är nå fel med det...jag ska inte heller ha samma underkläder på bröllopsnatten!! Men va roligt med din klänning...man känner sig så himla fin i sin klänning! Här är min är min klänning: www.romanticaofdevon.co.uk/collection.html

• Mrs.A

nämen varför kommar man inte in direkt på den sidan ....jag har tydligen ingen aning vad jag gör! ja ialla fall så kan ni gå in på arkiv o på sidan 3 finns det klänning som heter ELMIRA....den ska jag ha!!

Svar på tråden Är det några fler som gifter sig den 2/7 ?