• Mrs.A

Är det några fler som gifter sig den 2/7 ?

Hej tjejer!!!

Det börjar ju närma sig med stormsteg och jag trodde verkligen att allt var på sin plats, men igår fick jag faktiskt lite panik över alla "småsaker" som måste göras. Hur går det för er, börjar ni bli färdiga? Kram

• Svar på tråden Är det några fler som gifter sig den 2/7 ?
  • Mrs.A

Ja viktigaste är ju att vi faktiskt gifter oss den dagen....man ställer nog alldeles för höga krav på sig själv. Medans jag stod där vid altaret tänkte jag att jag måste verkligen släppa alla bekymmer under denna dag....vi ska njuta, för den här dagen får vi aldrig igen och jag vill inte missa en enda minut.

• Snigel

Vaddå öva i kyrkan?? Det är nästan fusk ju! Vi har träffat prästen på expeditionen och gått igenom vigselordningen, se'n får det gå som det går. (Kyrkan var upptagen när vi var där, så vi kunde inte öva.)

/Snigel

• Mrs.A

jaha och nu var det bara tre veckor kvar....pirrar lite imagen!!!;D hihihi jo det är väl lite fusk, men det känns skönt att ha koll på vad man ska göra, vad vi ska säga osv. Ska iväg i veckan och handla in lite till dekorationen, tänkte även gå o sola lite så att man är lite brun den dagen. kram på er!!!

• Snigel

Mrs. A:
    Haha! Vilket slut på förlovningskvällen! Själv var jag nyopererad i munnen när vi förlovade oss, så för oss blev den en stilla kväll hemma i soffan.

/Snigel

• Mrs.A

Snigel:jag kommer inte in på er sida....kan du försöka igen!?
    Min "catering gubbe" ringde i alla fall idag och nu ska vi träffas på onsdag, så jag hoppas att vi blir klara med tårtan! Kram

• Snigel

Jag fattar inte riktigt vad som händer, men jag tror att det funkar nu i alla fall.

/Snigel

Svar på tråden Är det några fler som gifter sig den 2/7 ?