fler som gifter sommaren 06?
Hur långt har ni kommit?Själv har vi bara en massa ideer men har tyvärr inte hunnit göra så mkt
Hur långt har ni kommit?Själv har vi bara en massa ideer men har tyvärr inte hunnit göra så mkt
Vi har kommit så långt att vi har bestämt ett datum: 15 juli 2006. Vi började med att åka runt och titta på olika platser där vi skulle kunna tänka oss att ha festen och vi bestämde oss för en jättemysig herrgård. Vi tog med våra respektive mammor dit på morsdagsbuffe´. Det var god mat, fin miljö och trevlig personal så och dagen efter ringde vi och bokade. Det kan vara bra att vara ute i god tid, så att man får det som man vill ha det.
Japp, 5:e augusti är det dags för oss! Har så mycket ideer och planer i huvudet redan nu så jag lär väl vara helknäpp när det är dags
Här är en till. 12 augusti har vi tänkt och vi har redan planerat i massor (läs jag ). Vi försökte boka kyrkan, för att vara säkra på att datumet var ok, men det går inte förrän i januari.
oxå 12 sug 2006. bokat lokal, ska förmodligen gifta oss utanför den då vi gifter oss utomhus. beställt alla i brudföljets kläder. bara skorna fattas. ska göra provtårta i helgen , fixat alla dekorationer till lokal samt buketten. Ska göra allt själv utom hår o naglar.
har alla papper etc till inbjudningarna, tårtdekoratione etc etc. så bara maten kvar i stort sett. kan tilläggas att jag har som hobby att sälja brudkläder så jag är på ebay varje dag o har koll på läget.
här är länk till vår sida förresten
groups.msn.com/libenhedwahlbom/shoebox.msnw
Discodivan!
Ojoj vad ni har grejat, låter kul! Jag har en väldig beslutsångest i vanliga fall,så att bestämma om alla saker som behövs till bröllopet kommer att ta tid... Men man är ju två om det, som tur är. Fast visst blir det bäst om man får bestämma själv
m2b får ju godkänna allt såklart men efter att han tagit hand om sin pappas dödsbo så är jag säker på att han kommer bli en groomzilla , just nu e det ju jag som fixat. har tom gästbok, penna o fotoalbum klart smat kameror. e nog bara maten kvar
Discodivan:
Vilka underbara ringar!! Har just nu ordentlig ringångest, velar och vet inte alls vad jag vill ha...
Här är en till som ska gifta sig! 26 augusti 2006 blir vårt datum!
Min blivande vet att jag har lite "kontrollbehov" vad det gäller saker som denna, men som tur är tycker vi lika om det mesta. Vi har pratat lite med maten och vi har kommit fram till att det ska bli buffe´i allafall. Jag har svårt att tänka mig hur det skulle bli om våra spralliga kompisar skulle sitta stilla i finkläder i flera timmar. Men vad buffe´n ska innehålla har vi ingen aning om nu och vi hinner säkert ändra oss många gånger innan innehållet är spikat.
24 juni är det vår tur
Har hunnit med hyfsat mycket.. Här kommer vår lilla lista på vart vi ligger i planeringen *Bridezilla varning*
* Kyrka bokad
* festlokal bokad
* menyn klar
* bandet bokat
* fotograf - kollar fortfarande ( men har hittat en favorit)
* Tärnor tillfrågade
*Klänning för mig och tärnor och näbbar är klart
*Tiara inhandlad
* skor & underkläder är klart
*Gästlistan klar
*Färgtemat klart
*Buketten har jag börjat fundera på - vet att den ska vara droppformad
*Solist i kyrkan är klart
*Sånger & psalmer till kyrkan är utvalda
* "valsen" blir ingen vals men låten är vald
*Dikt som två vänner kommer att läsa i kyrkan är klar
*Budget verktygen är ifyllt så långt det går